Oferty pracy na dzień 13.12.2024 r.

2024-12-13 14:23
Oferty pracy na dzień 13.12.2024 r.

Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
posiada następujące oferty pracy aktualne na dzień 13.12.2024r.


Wykształcenie podstawowe, zawodowe:
408- Magazynier- kierowca/ Układanie towaru. Dowóz towaru do klienta./ wykształcenie zawodowe; prawo jazdy kat. B, mile widziana książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych; 1os.
407- Spawacz/Wykonywanie prac spawalniczych przy naprawie pojazdów mechanicznych. Regeneracja zespołów i podzespołów- naprawa sprzętu wojskowego zgodnie z dokumentacją technologiczną./ Wykształcenie zawodowe mechaniczne/średnie mechaniczne. Uprawnienia spawalnicze- mile widziane uprawnienia na spawanie elektryczne; 1os.
402-Pracownik tartaku/ Pracownik tartaku- produkcja palet. Prace fizyczne (w tym możliwa obsługa wózka widłowego, zbijanie palet itp.; inne prace zlecone przez pracodawcę)./ wykształcenie podstawowe, doświadczenie i umiejętności mile widziane: w obsłudze maszyn używanych przy produkcji palet (np. wielopiły, piły tarczowe); mile widziane: umiejętność obsługi wózka widłowego; 1os.
397- Asystent kas samoobsługowych/ Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów./ wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym, aktualne badania do celów sanitarno– epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia, zapał i chęci do pracy, ukierunkowanie na klienta, aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, 1os.
396- Asystent kas samoobsługowych/ Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów./ aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym, aktualne badania do celów sanitarno– epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia, zapał i chęci do pracy, ukierunkowanie na klienta; 2 os.
395- Asystent kas samoobsługowych/ Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów./ aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym, aktualne badania do celów sanitarno– epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia, zapał i chęci do pracy, ukierunkowanie na klienta; 2os.
394- Sprzątaczka/ Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach budynku, w tym w sanitariatach. Okresowe mycie okien. Inne prace zlecone przez pracodawcę./ wykształcenie podstawowe/zawodowe, umiejętność: sprzątania, doboru odpowiednich środków czystości do czyszczonych powierzchni, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, dokładność, dyspozycyjność (praca na 2 zmianę w godz. 13.00-21.00), mile widziane doświadczenie zawodowe; 1os.
392- Pracownik obsługi stacji paliw/ Obsługa dystrybutorów, obsługa klienta, prace porządkowe wewnątrz sali sprzedażowej i części magazynowej oraz wokół placu. Przyjmowanie towaru do magazynu itp./ wyk. podstawowe, prawo jazdy kat. B, 1 os.
391- Palacz/Obsługa kotła centralnego ogrzewania i drobne prace związane z przyjęciem opału(ew. odśnieżanie chodnika)/ wykształcenie zawodowe, kurs palacza CO2, 1 os.
386- Robotnik gospodarczy/ Porządkowanie magazynu i przyległego terenu./ wykształcenie podstawowe; 1os. z orzeczonym stopień niepełnosprawności, 1 os.
383- Pracownik ds. animacyjno- dekoracyjnych/ Prace manualne, wykonywanie ozdób, rękodzieło./ wykształcenie podstawowe; 1os. z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
379- Sprzedawca/ Sprzedaż towarów w sklepie odzieżowym. Obsługa klienta./ wykształcenie zawodowe, doświadczenie w handlu (w pracy w sklepie odzieżowym), dyspozycyjność, komunikatywność; 1os.
369- Kierowca samochodu ciężarowego/ wykształcenie zasadnicze zawodowe, świadectwo kwalifikacji, mile widziane doświadczenie zawodowe, prawo jazdy kat. C+E; 5 os.
368- Kierowca samochodu ciężarowego/kierowanie samochodem, obsługa pojazdu, prawo jazdy kat. C, C+E, chęć do pracy; 1 os.
366- Kucharz/ka/wykształcenie zasadnicze zawodowe- gastronomiczne, współpraca w zespole, dyspozycyjność, doświadczenie zawodowe - mile widziane, posiadanie książeczki do celów sanitarno- epidemiologicznych- mile widziane; 1os.
359- Glazurnik/ Prace związane z wykończeniem wnętrz (układanie glazury)/ wykształcenie podstawowe, doświadczenie zawodowe, umiejętności: układanie glazury; 1os.
358- Murarz-tynkarz/ Prace związane z wykończeniem wnętrz (murowanie, tynkowanie)./ wykształcenie podstawowe, doświadczenie zawodowe, umiejętności: murowanie, tynkowanie; 1os.
357- Malarz- szpachlarz/ Prace związane z wykończeniem wnętrz./ wykształcenie podstawowe, doświadczenie zawodowe, umiejętności: malowanie, szpachlowanie; 3os.
353- Pomocnik lakiernika samochodowego/ Przygotowanie samochodów do lakierowania./ wykształcenie podstawowe, doświadczenie zawodowe; 1os.


Wykształcenie średnie:
410- Spedytor/ Nadzór nad realizacją zleceń. Planowanie transportu. Koordynacja pracy kierowców. Pozyskiwanie nowych klientów. Nadzór nad dokumentacją transportową./ wymagania: wykształcenie średnie, język angielski i/lub niemiecki- komunikatywny (B2- wyższy średnio zaawansowany), odporność na stres, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność rozwiązywania problemów, podejmowania właściwych decyzji, umiejętność szybkiej oceny sytuacji; 1os.
406- Skarbnik/ Skarbnik Gminy. Do zadań należy prowadzenie gospodarki finansowej gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności: prowadzenie rachunkowości jednostki; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywania wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym; kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych. Opracowywanie uchwał w sprawie projektu budżetu i jego zmian. Przygotowywanie projektów budżetowych gminy i jego zmian. Nadzorowanie i kontrola pracy Referatu Finansowego. Nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu gminy. Kontrola gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych i sołectw. Sporządzanie sprawozdawczości budżetowej urzędu i jednostek organizacyjnych gminy. Nadzór finansowy nad zarządzaniem mieniem komunalnym. Uczestnictwo w Sesjach Rady bez prawa głosu. Opracowywanie instrukcji obiegu dokumentów księgowo rachunkowych i jego zmian. Kontrasygnata czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań finansowych. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej wydatków budżetowych realizowanych przez urząd, funduszy celowych, środków specjalnych, zaciągniętych kredytów i pożyczek. Analiza wykonanego budżetu. Opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu gminy. Ewidencja wykonanego budżetu. Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych. Współpraca z Urzędem Skarbowym, Regionalną Izbą Obrachunkową oraz innymi instytucjami. Windykacja należności budżetowych. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub uprawnień wójta. Skarbnik pełni funkcję kierownika Referatu Finansowego- Budżetowego./ Wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, posiadanie pełnej
zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, nieposzlakowana opinia, spełnienie jednego z poniższych warunków: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości; ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości; wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu; Wymagania dodatkowe: preferowany kierunek studiów: ekonomia; wskazane doświadczenie zawodowe na stanowisku Skarbnika Gminy; znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych oraz innych przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na stanowisku Skarbnika Gminy; znajomość obsługi komputera: umiejętność obsługi programów komputerowych niezbędnych do obsługi budżetu gminy, w tym programu BESTIA; samodzielność, zaangażowanie, dokładność, operatywność, umiejętność analiz problemów i poprawnego wyciągania wniosków, łatwość nawiązywania kontaktów, łatwość podejmowania decyzji, odporność na stres; 1os.
*Szczegółowa informacja o naborze: http://www.przytuly.powiatlomzynski.pl/bip/index.php?k=43
405- Magazynier/ Zakres: zakup i przyjmowanie części motoryzacyjnych do magazynu; prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych; wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych; rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, zabezpieczenie ich przed zniszczeniem i kradzieżą; utrzymywanie porządku i czystości w magazynie; czynny udział w inwentaryzacjach./ wykształcenie średnie; podstawowa znajomość zagadnień z zakresu mechaniki i budowy pojazdów oraz części samochodowych; prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi pakietu MS Office, umiejętność pracy w stresie; mile widziane doświadczenia w pracy na stanowisku magazyniera lub sprzedawcy w dziale części samochodowych; 1os.
400- Magazynier-Magazyn Żywnościowy/ Grupa Zabezpieczenia Łomża/ Zakres zadań: prowadzenie gospodarki magazynowej; prowadzenie ewidencji magazynowej mienia oraz dokumentacji pomocniczej; przyjmowanie od dostawców i wydawanie półproduktów i surowców do produkcji zgodnie z dokumentami materiałowymi; rozmieszczenie mienia w magazynie zgodnie z obowiązującymi przepisami; kontrolowanie i racjonalne gospodarowanie produktami w zależności od terminów przydatności do spożycia; terminowe dokonywanie rotacji środków zaopatrzenia w magazynie./ Wymagania niezbędne: wykształcenie: średnie staż pracy min. 1 rok, wyższe staż pracy niewymagany; aktualne badania sanepid; biegła obsługa komputera w środowisku Windows oraz podstawowym oprogramowaniu MS Office(Word, Excel). Wymagania dodatkowe (preferowane): znajomość zagadnień związanych z gospodarką magazynową; znajomość zagadnień związanych z gastronomią; umiejętność pracy w zespole; samodzielność w działaniu; dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność, dyspozycyjność.; 1os.
399- Technolog-Kuchnia i Stołówka/ Grupa Zabezpieczenia Łomża/ Zakres zadań: opracowywanie receptur i technologii w produkcji żywności; dobór odpowiednich produktów; wiedza z zakresu surowców i składników spożywczych; opracowywanie własnych receptur; nadzór nad przygotowywaniem potraw przez personel kuchenny./ Wymagania niezbędne: wykształcenie kierunkowe technologia żywności staż pracy min. 1 rok lub średnie techniczne branżowe staż pracy min. 3 lata, biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); aktualne badania sanepid; samodzielność w działaniu; dobra organizacja pracy własnej. Wymagania dodatkowe (preferowane): doświadczenie zawodowe na stanowisku dietetyka lub technologa; wykształcenie wyższe dyplom dietetyka; znajomość standardów jakościowych HACCP; umiejętność pracy pod presją czasu; zaangażowanie, sumienność; odpowiedzialność, terminowość; dyspozycyjność; odporność na stres; 1os.
398- Opiekun /Sprawowanie opieki nad podopiecznymi Środowiskowego Domu Samopomocy w Kownatach./ wyksztalcenie średnie; 1os. z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
385- Pielęgniarka/ Współpraca z lekarzem medycyny pracy i pacjentami./ średnie medyczne- pielęgniarka, prawo do wykonywania zawodu, doświadczenie zawodowe- mile widziane; 1os.
382- Pracownik ds. biurowo- marketingowych/ Projektowanie i wykonywanie materiałów promocyjnych. Obsługa programów Office. Sprzedaż i promocja produktów i usług. Kontakt z klientami. Obsługa poczty elektronicznej./ wyk. średnie zawodowe, umiejętność obsługi komputera, drukarki, skanera; 1os. z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
380- Operator wózka widłowego/ jezdniowego/ wykształcenie średnie zawodowe, uprawnienie: operator wózka widłowego/jezdniowego; 2os.
375- Technik farmaceutyczny/ Wydawanie leków przepisanych przez lekarza, doradzanie w wyborze leków OTC, sporządzanie zamówień, przyjmowanie dostaw./ wykształcenie średnie branżowe- technik farmaceutyczny; * inne informacje: pracodawca udostępnia samochód firmowy; 1os.
364- Położna środowiskowa/Kompleksowa opieka położniczo-ginekologiczna. Opieka neonatologiczna nad noworodkiem. Praca: Łomża i powiat łomżyński. / wykształcenie średnie medyczne kierunek/specjalizacja: położnictwo oraz kurs kwalifikacyjny: pielęgniarstwo rodzinne dla położnych lub wyższe II stopnia, typ medyczne, specjalizacja położnictwo; 1os.
363- Pielęgniarka/higienistka szkolna/ Opieka pielęgnacyjna nad dziećmi i młodzieżą w środowisku nauczania i wychowania. Praca: Łomża i powiat łomżyński. /wykształcenie średnie medyczne i kurs kwalifikacyjny lub wyższe II stopnia, kierunek pielęgniarstwo, 1 os.


Wykształcenie policealne/pomaturalne/wyższe:
409- Pielęgniarka/1/5 etatu/ Nadzór nad stanem zdrowia dzieci./ wykształcenie wyższe, medyczne- pielęgniarstwo, doświadczenie zawodowe- mile widziane, pielęgniarka- prawo do wykonywania zawodu; 1os.
403- Stażysta docelowo księgowy/ księgowanie zdarzeń gospodarczych, dekretacja dokumentów księgowych; obsługa systemu PŁATNIK; prowadzenie akt asygnowania, uposażenia pracowników Sądu; prowadzenie dokumentacji zasiłków chorobowych, opiekuńczych, wychowawczych, macierzyńskich, rodzicielskich pracowników Sądu; sporządzanie i księgowanie list płac pracowników, list zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rehabilitacyjnych,6. rozliczanie podatków z Urzędami Skarbowymi, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych PIT; sporządzanie raportów, analiz, harmonogramów oraz zapotrzebowań na środki w zakresie wydatków budżetowych; formalno- rachunkowa weryfikacja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych; obsługa
systemu finansowo-kadrowego ZSRK SAP, systemu TREZOR, systemów bankowości elektronicznej, 10. sporządzanie deklaracji PEFRON./ wymagania: oczekiwania pracodawcy krajowego: Niezbędne wymagania i kompetencje: pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, wykształcenie wyższe pierwszego stopnia, co najmniej 5-letni staż pracy w księgowości, umiejętność księgowania zdarzeń gospodarczych i dekretacji dokumentów księgowych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i praktyczna znajomość pakietu biurowego MS Office, Excel, poczty elektronicznej, umiejętność obsługi informatycznych programów finansowo-księgowych (preferowana znajomość systemu SAP), dobra znajomość i umiejętność stosowania w praktyce zagadnień ujętych: w ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., 1270 z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 120 z późn zm.) wraz z aktami wykonawczymi do przedmiotowych ustaw, b) w ustawie z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t.j. Dz.U.z 2024 r. poz.497 wraz aktami wykonawczymi do ustawy; w ustawie z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm.), d) w ustawie z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 577), e)w ustawie z dnia 27 lipca 2001 r. o kuratorach sądowych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1095); 1os.
*Szczegóły zawarte w ogłoszeniu nr A.110.12.2024 zamieszczonym na stronie Sądu Okręgowego w Łomży www.lomza.so.gov.pl– oferty pracy
374- Farmaceuta/Sprzedaż leków./ wykształcenie wyższe- farmacja, wymagane doświadczenie zawodowe; 1os.
372-Nauczyciel współorganizujący proces kształcenia/ Praca z uczniem z niepełnosprawnością./ wyk. wyższe- pedagogika specjalna, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne; 1os.
362-Lekarz ginekolog/ Udzielanie świadczeń zdrowotnych./ wykształcenie wyższe- specjalizacja: ginekologia; uprawnienie: lekarz – prawo wykonywania zawodu; 1 os.
361-Lekarz medycyny/ Udzielanie świadczeń zdrowotnych./ wykształcenie wyższe, specjalizacja z medycyny rodzinnej, pediatrii lub chorób wewnętrznych; uprawnienie: lekarz – prawo wykonywania zawodu; 4 os.
354-Przedstawiciel handlowy/ Obsługa klientów firmy i pozyskiwanie nowych do współpracy./ wyk. wyższe- mile widziane, prawo jazdy kat. B; 1os.


Szczegółowe informacje na temat w/w ofert są dostępne na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży: www.lomza.praca.gov.pl
Osoby zainteresowane ofertami prosimy o kontakt z Powiatowym Urzędem Pracy w Łomży, ul. Nowogrodzka 1, pok. 106 (I piętro), tel. (86) 215 80 15.