Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
posiada następujące oferty pracy aktualne na dzień 14.03.2025r.
Wykształcenie podstawowe, zawodowe:
80 - Monter termoizolacji/Prace związane z montowaniem termoizolacji budynków./ wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie zawodowe 1os.
79 - Murarz/ Wykonywanie prac murarskich przy remontach budynków./wykształcenie zasadnicze zawodowe, mile widziane doświadczenie zawodowe. 2os.
78 – Kierowca / wymagania: prawo jazdy kat. C, mile widziane prawo jazdy kat. D/ 1 os.
76 - Sprzedawca/Sprzedaż towarów w sklepie odzieżowym. Obsługa klienta/, wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie w handlu (w pracy w sklepie odzieżowym), dyspozycyjność, komunikatywność 1 os.
70 - Pomocniczy robotnik budowlany/Nakładanie warstw tynkarskich (wapiennych, cementowych, alabastrowych) oraz nakładanie tynków suchych (np. płyt gipsowych) na ściany i stropy budynku. Sporządzanie zapraw tynkarskich, wykształcenie podstawowe, elementarna umiejętność samodzielnego sporządzania zapraw tynkarskich. / 1os.
69 - Pomocnik magazyniera/Załadunek, rozładunek towarów. Pilnowanie stanów magazynowych, wykształcenie zawodowe, mile widziane: uprawnienie na operatora wózka widłowego/ 1os.
68 - Kierowca/Komórka organizacyjna: Batalion remontowy, Sekcja zabezpieczenia/
Główne obowiązki: kierowanie pojazdami ciężarowymi i z przyczepami, prowadzenie wymaganej dokumentacji na zajmowanym stanowisku, utrzymywanie w sprawności przydzielonego sprzętu, obsługiwanie przydzielonego sprzętu, przewóz osób i transport towarów oraz mienia wojskowego, prawidłowe zabezpieczenie towaru podczas transportu, załadunek i rozładunek. Wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne, doświadczenie na stanowisku pracy min. 2 lata, znajomość oraz przestrzeganie przepisów o ruchu drogowym, prawo jazdy kat. C, C+E. 1 os.
64 - Kierowca kat. C+E/ Przewóz towarów na terenie kraju, wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. C+E, uprawnienie na przewóz rzeczy, doświadczenie zawodowe- mile widziane /, 1os.
63 - Pracownik budowlany/Prace ogólnobudowlane, wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe /; 2os.
62 – Sprzątaczka/wykształcenie podstawowe, orzeczenie o niepełnosprawności/, 2os.
57 - Sprzedawca-kasjer/Sprzedaż artykułów spożywczych w sklepie PRIM w Wiźnie, wykładanie towaru na półki, dbanie o prawidłowe oznakowanie i jakość towaru, obsługa klientów przy kasie, dbanie o ład i porządek na terenie sklepu/, wykształcenie zawodowe branżowe; 1 os.
53 - Kierowca ciągnika siodłowego (chłodni)/ Praca: Polska, Litwa, Łotwa, Estonia./ wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. C+E, karta kierowcy, kurs na przewóz rzeczy, wymagane doświadczenie zawodowe, 3os.
48- Robotnik gospodarczy/ Porządkowanie magazynu i przyległego terenu./ wykształcenie podstawowe; 1os. z orzeczonym stopień niepełnosprawności.
44 - Piekarz/Wyrób i wypiek pieczywa./ wykształcenie zawodowe, wymagane doświadczenie zawodowe, umiejętności: wyrób i wypiek pieczywa, 1os.
37-Robotnik budowlany/ Wykonywanie prac ogólnobudowlanych (zewnętrznych). Praca: woj. Podlaskie/ wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. B, podstawowe umiejętności w wykonywaniu prac ogólnobudowlanych, doświadczenie- mile widziane; 1 os.
36-Monter instalacji sanitarnych/ Montowanie instalacji sanitarnych. Praca: woj. podlaskie/ wykształcenie zawodowe, doświadczenie mile widziane, ew. osoba do przyuczenia; 1 os.
Wykształcenie średnie:
77 - Geodeta/ Wykonywanie pomiarów geodezyjnych./wykształcenie średnie/wyższe- geodezyjne, doświadczenie zawodowe mile widziane; 3os.
75 - Kierownik sklepu/Zarządzanie sklepem oraz zespołem. Rekrutacja nowych pracowników. Planowanie pracy personelu w sklepie (tworzenie grafików, planowanie urlopów). Organizowanie spotkań i imprez dla klientów w sklepie. Profesjonalna obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji. Aktywne doradztwo i proponowanie najlepszych rozwiązań. Realizowanie planów sprzedażowych. Współpraca z zespołem nad ciągłym doskonaleniem jakości obsługi./ wykształcenie średnie 1os.
74 - Samodzielny referent/ Ogólny zakres obowiązków: zapewnienie realizacji zadań w obszarze problematyki ekonomiczno-finansowej, określanie zbiorczych potrzeb finansowych w zakresie bieżącej i planowanej działalności, współuczestniczenie w pracach planistycznych dotyczących opracowywania budżetu na kolejne lata, ewidencja i gospodarowanie celowymi funduszami nagród i zapomóg będących w dyspozycji dowódcy, współuczestniczenie w pracach planistycznych dotyczących opracowywania budżetu brygady na kolejne lata, przekazywanie do płatnika stosownych dokumentów mających wpływ na realizację wynagrodzeń, uposażeń i pozostałych należności żołnierzy oraz pracowników wojska i rozliczenia publiczno-prawne; udział w weryfikowaniu potrzeb rzeczowo finansowych do wysokości przydzielonego limitu finansowego oraz przygotowywanie pism o dokonanie zmian w planach rzeczowo finansowych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i punktów do rozkazu w zakresie przyznania należności pieniężnych żołnierzom; opracowywanie analiz, ocen, wniosków i propozycji, przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie danych osobowych. Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie- 4 lata stażu pracy lub wyższe- 2 lata stażu pracy (kierunek ekonomia- finanse lub inne z zarządzania finansami). Wymagania dodatkowe: Umiejętność prowadzenia pracy indywidualnej i współpracy w zespole. Odpowiedzialność za powierzone zadania, kreatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność rozwiązywania problemów oraz odporność na stres. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska: ustawa o rachunkowości, ustawa o finansach publicznych, ustawa o obronie ojczyzny. Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office/. 1os.
73 - Inspektor BHP /Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów
i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, Profilaktyka ogólna, Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, Prowadzenie rejestrów, kompletowania i przechowywania dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, Sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w Brygadzie; Współpraca z jednostkami organizacyjnymi z zewnątrz w kwestiach bezpieczeństwa i higieny pracy; Przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie danych osobowych. Wymagania niezbędne: Wykształcenie średnie -4 lata stażu pracy lub wyższe - 2 lata stażu pracy (kierunek bezpieczeństwo i higiena pracy). Preferowane doświadczenie w służbie BHP. Wymagania dodatkowe: Umiejętność prowadzenia pracy indywidualnej i współpracy w zespole, Odpowiedzialność za powierzone zadania, kreatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność rozwiązywania problemów oraz odporność na stres. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska: przepisy BHP, ustawa o obronie ojczyzny. Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office/. 1os.
67 - Elektromechanik/Komórka organizacyjna: Batalion remontowy, Stacja obsługi technicznej/ Główne obowiązki: realizacja zadań obsługowych, naprawczych zleconych przez przełożonego, zgodnie z obowiązującą dokumentacją technologiczną oraz przyznanymi uprawnieniami. Wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie średnie techniczne
elektromechaniczne lub zawodowe elektromechaniczne; posiadanie wiedzy w zakresie elektryki, znajomość zasad i procedur postępowania z maszynami, urządzeniami i instalacjami elektrycznymi; posiadanie doświadczenia i wiedzy w zakresie diagnozowania, naprawy instalacji elektrycznej urządzeń technicznych i maszyn warsztatowych, montażu i demontażu silników elektrycznych, posiadanie zdolności manualnych gwarantujących wykonywanie demontażu, montażu podzespołów i zespołów mechanicznych. Uprawnienia: SEP (najlepiej w zakresie E i D)./ 1os.
66 - Handlowiec ds. sprzedaży nawozów i surowców paszowych/ Praca przy sprzedaży nawozów i surowców paszowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe mile widziane, mile widziana znajomość produktów rolnych/ 1os.
65 - Pracownik biurowy/ Kompletowanie dokumentów księgowych dla biura rachunkowego. Obsługa faktur. Kontrola raportów kasowych. Wprowadzanie faktur do programu księgowego. Sporządzanie rejestrów dokumentacji magazynowych. Kontrola stanów magazynowych. Odbiór korespondencji. Wymagania: wykształcenie min. średnie, umiejętność: obsługa komputera i urządzeń biurowych, doświadczenie zawodowe- mile widziane, mile widziane doświadczenie w obsłudze programu Symfonia Handel / 1os.
61 - Technik w Zespole w Łomży w Sekcji Wspomagającej w Wydziale Transportu KWP w Białymstoku/ Prowadzenie ewidencji elektronicznej przyjętych i wydanych materiałów, przekazywanie dokumentów przychodowo-rozchodowych do głównej ewidencji materiałowej. 2. Organizowanie przeglądów, obsług i napraw sprzętu transportowego. 3. Planowanie potrzeb materiałów i części zamiennych w celu przygotowania wyjściowych danych dla postępowań o udzielenie zamówień publicznych. 4. Rozeznanie cenowe, prowadzenie negocjacji w przypadku zakupów asortymentu nie objętego postępowaniami o udzielenie zamówień publicznych. 5. Bieżące zakupy części zamiennych, akcesoriów i materiałów. 6. Prowadzenie reklamacji w prawach jakościowych i ilościowych dostarczanego przez dostawców asortymentu. 7. Gospodarka opakowaniami zwrotnymi, zużytymi częściami i przepracowanymi olejami oraz płynami. Wymagania: wykształcenie średnie, uprawnienia /umiejętności: łatwość komunikacji, umiejętność pracy w zespole, umiejętność argumentacji i negocjacji, umiejętność prognozowania, obsługa komputera, znajomość pakietu Ms Office (Word, Excel). Prawo jazdy kat. B. Staż pracy: nie wymagany. / 1os.
52 - Przedstawiciel handlowy z językiem angielskim /Praca biurowa- sprzedaż maszyn rolniczych./wykształcenie średnie zawodowe/ogólnokształcące, znajomość obsługi komputera, znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie-B1), mile widziane: doświadczenie zawodowe,* istnieje możliwość przyuczenia. 1os.
47 - Pielęgniarka/Współpraca z lekarzem medycyny pracy i pacjentami/, wyk. średnie branżowe –medyczne, doświadczenie mile widziane, uprawnienie – prawo wykonywania zawodu pielęgniarka, 1 os.
22 - Położna środowiskowa/Kompleksowa opieka położniczo-ginekologiczna. Opieka neonatologiczna nad noworodkiem/, wykształcenie średnie medyczne kierunek/specjalizacja: położnictwo oraz kurs kwalifikacyjny: pielęgniarstwo rodzinne dla położnych lub wyższe II stopnia, typ medyczne, specjalizacja położnictwo; 1os.
21- Pielęgniarka/higienistka szkolna/Opieka pielęgnacyjna nad dziećmi i młodzieżą w środowisku nauczania i wychowania/, wykształcenie średnie medyczne i kurs kwalifikacyjny lub wyższe II stopnia, kierunek pielęgniarstwo; 1 os.
Wykształcenie policealne/pomaturalne/wyższe:
72 - Inspektor ds. działalności gospodarczej, oświaty, kultury, sportu i zdrowia/Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: wykonywanie zadań z zakresu obsługi ewidencji działalności gospodarczej, wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz
naliczanie opłat z tego tytułu, współpraca z Urzędem Statystycznym i Urzędem Skarbowym, realizacja zadań wynikających z prawa oświatowego, nadzór nad realizacją projektów organizacyjnych szkół, przygotowywanie dokumentacji dla komisji konkursowych na dyrektorów szkół i określanie regulaminu ich pracy w porozumieniu z Wójtem, sporządzanie zbiorczych sprawozdań wymaganych prawem oświatowym, prowadzenie spraw związanych z egzekucją obowiązku szkolnego, nadzór nad dowozem uczniów, umowy, trasy, przygotowywanie dokumentacji dla komisji egzaminacyjnych na awans zawodowy nauczycieli i określanie regulaminu ich pracy w porozumieniu z Wójtem, prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pomocy materialnej dla uczniów (stypendia, wyprawki szkolne), wydawanie decyzji przyznających dofinansowanie pracodawcom za wyszkolenie młodocianego, realizacja zadań z zakresu kultury fizycznej, w tym sportu, współdziałanie w organizowaniu imprez kulturalnych, sportowych z gminami i innymi organizatorami, opracowywanie i realizacja programów zdrowotnych wynikających z rozpoznanych potrzeb zdrowotnych i stanu zdrowia mieszkańców gminy, przekazywanie powiatowi informacji o realizowanych programach zdrowotnych, prowadzenie gospodarki lokalowej stanowiącej własność komunalną, opracowywanie programu zapobiegania bezdomności zwierząt domowych na terenie Gminy Przytuły oraz zapewnienie zbierania, transportu i unieszkodliwiania zwłok zwierząt, prowadzenie spraw z zakresu ochrony i konserwacji zabytków, opieka nad cmentarzami i grobami wojennymi, miejscami pamięci narodowej. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie (o stanowisko ubiegać się mogą również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych), posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie: wyższe, znajomość regulacji prawnych z zakresu funkcjonowania i kompetencji administracji publicznej, a w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, kpa, prawo przedsiębiorców, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, o ochronie danych osobowych, o systemie oświaty, Prawo Oświatowe, Karta Nauczyciela, o systemie informacji oświatowej, o finansowaniu zadań oświatowych, o ochronie zwierząt, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o ochronie lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office w tym Word i Excel, poczta elektroniczna, Internet) oraz urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe: staż pracy w administracji samorządowej mile widziany, pożądane cechy osobowości: sumienność, odpowiedzialność, systematyczność, dobra organizacja pracy, wysoki poziom kultury osobistej, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, odporność na stres/. 1 os.
71 - Stanowisko ds. gospodarki odpadami komunalnymi / Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Przytuły, obsługa systemu informatycznego obsługującego system odbioru odpadów komunalnych, stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, opracowywanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja, współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych, przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi, kontrolowanie realizacji obowiązków
wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu odbierania odpadów komunalnych oraz regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Przytuły, współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wynikających ze znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, przygotowanie postanowień i decyzji administracyjnych z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, sporządzanie sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi, prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów, prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie należności z tytułu opłat za odpady komunalne, dekretowanie wyciągów bankowych, przekazywanie dokumentów księgowych do zatwierdzenia merytorycznego na poszczególne stanowiska, wprowadzanie do ewidencji komputerowej dowodów księgowych (faktur, not księgowych, polecenia księgowania, wyciągów bankowych i innych dokumentów)./ Osoba ubiegająca się o zatrudnienie winna spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na danym stanowisku: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, wykształcenie wyższe: ochrona środowiska, administracja, preferowane: ekonomiczne, finanse-rachunkowość, bardzo dobra znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o odpadach, utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ordynacji podatkowej, biegła obsługa komputera i systemów informatycznych oraz urządzeń biurowych,*Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór: pracowitość, odpowiedzialność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i kształtowania stosunków międzyludzkich, komunikatywność, samodyscyplina, staż pracy mile widziany, znajomość obsługi programu biurowego z zakresu gospodarki odpadami.
1 os.
60 - Agent celny/ Wypełnianie zgłoszeń celnych w eksporcie, imporcie, tranzycie./ wykształcenie wyższe, kierunek: obsługa celna/ transport, znajomość obsługi komputera, wpis na listę agentów celnych, znajomość języka: angielskiego/ rosyjskiego (poziom B1- średnio zaawansowany)- mile widziane, doświadczenie zawodowe- mile widziane; 1os.
20- Lekarz ginekolog/Udzielanie świadczeń zdrowotnych./ wyk. wyższe, uprawnienie: Lekarz – prawo wykonywania zawodu, specjalizacja- ginekologia; 1os.
19- Lekarz medycyny/Udzielanie świadczeń zdrowotnych./ wyk. wyższe, specjalizacja z medycyny rodzinnej, pediatrii lub chorób wewnętrznych, uprawnienie: Lekarz– prawo wykonywania zawodu; 4os.
13- Technolog przemysłu spożywczego/ Współpraca przy realizacji strategii badawczo- rozwojowej firmy w tym m.in. : Realizacja bieżących projektów, weryfikacja w zakresie zgodności z prawem żywnościowym; Optymalizacja receptur oraz tworzenie koncepcji rozwoju nowych produktów; Przygotowywanie prób do badań i prób ofertowych; Analiza organoleptyczna żywności, udział w panelu sensorycznym; Obsługa sprzętu laboratoryjnego; Opracowywanie i archiwizacja dokumentacji; Analiza i monitoring trendów w branży spożywczej./ wyk. wyższe: technologia żywności, chemia, biotechnologia lub pokrewne, doświadczenie zawodowe/staż pracy: min. 2 lata, doświadczenie w pracy laboratoryjnej i analitycznej, znajomość regulacji dotyczących dodatków do żywności, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, dokładność w realizacji zadań, mile widziane umiejętności projektowania receptur i analizy działania dodatków w różnych procesach technologicznych. Dodatkowe wymagania: orzeczenie do celów sanitarno- epidemiologicznych. 1os.
Szczegółowe informacje na temat w/w ofert są dostępne na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży: www.lomza.praca.gov.pl
Osoby zainteresowane ofertami prosimy o kontakt z Powiatowym Urzędem Pracy w Łomży, ul. Nowogrodzka 1, pok. 106 (I piętro), tel. (86) 215 80 15.