Oferty pracy na dzień 11.07.2025 r.

2025-07-14 10:28
Oferty pracy na dzień 11.07.2025 r.

Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
posiada następujące oferty pracy aktualne na dzień 11.07.2025r.


Wykształcenie podstawowe, zawodowe:
226- Mechanik-wulkanizator/ Zmiana oleju, wymiana i naprawa kół, napełnianie klimatyzacji itp./ wykształcenie podstawowe, doświadczenie zawodowe mile widziane, mile widziane umiejętności mechaniczne; *pracodawca zapewnia możliwość przyuczenia; 1os.
222- Kierowca autobusu/ Główne obowiązki na stanowisku: bezpieczny przewóz pasażerów na liniach komunikacyjnych MPK, zgłaszanie zauważonych w czasie jazdy usterek i uszkodzeń pojazdu, informowanie pracowników dyspozytorni o wystąpieniu utrudnień na trasie, obsługa pasażera w tym: udzielanie informacji na temat obowiązujących ulg, regulaminów przewozu itp./ wykształcenie minimum zawodowe, posiadanie uprawnień wymaganych na stanowisku kierowcy autobusu, tj.: aktualne prawo jazdy kat. D i świadectwo kwalifikacji na przewóz osób,
odporność na stres, komunikatywność i zaangażowanie; 2os.
220- Kucharz/ka/ Przygotowanie posiłków (kuchnia polska, regionalna, dietetyczna, gruzińska)./ wykształcenie zawodowe- gastronomiczne, dyspozycyjność, umiejętność: współpraca w zespole, doświadczenie zawodowe- mile widziane, posiadanie książeczki do celów sanitarno- epidemiologicznych- mile widziane; 1os.
218, 215, 214, 213- Asystent kas samoobsługowych/ Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów. Praca: różne lokalizacje w Łomży./ wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym, aktualne badania do celów sanitarno–epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia, zapał i chęci do pracy, ukierunkowanie na klienta, aktualne orzeczenie o niepełnosprawności; 6os.
211- Pracownik produkcji/ Obsługa linii produkcyjnej./ wykształcenie podstawowe, 2 os. z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
209- Pracownik salonu meblowego/ /Praca w magazynie salonu meblowego. Przyjęcie towaru, składanie mebli, zapakowanie mebli. Dostarczanie towaru do klienta/ wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. B, umiejętność składania mebli; 1os.
200- Fakturzystka/ Wystawianie faktur, dyktowanie wózków do faktury./ wykształcenie zawodowe, znajomość obsługi komputera, mile widziane: posiadanie orzeczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych; 1os.
195- Kierowca kat. C+E/ Przewóz towarów na terenie kraju/ wyk. zawodowe, prawo jazdy kat. C+E, uprawnienie na przewóz rzeczy -mile widziane doświadczenie zawodowe; 1os.
184- Asystent kas samoobsługowych/ Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów./ wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym, aktualne orzeczenie o niepełnosprawności, aktualne badania do celów sanitarno – epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia, zapał i chęci do pracy; 2os.
169- Operator koparki/minikoparki/ Wykonywanie wykopów, załadunek i przemieszczanie mas ziemnych, odspajanie i przewożenie urobku, sortowanie oraz rozmieszczanie materiałów na terenie składowania./ wykształcenie podstawowe, uprawnienia/ umiejętności: operator koparki i/lub minikoparki, prawo jazdy kat. B- pożądane 1os.
161- Sprzedawca/ Sprzedaż towarów w sklepie odzieżowym. Obsługa klienta./ wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie w handlu (w pracy w sklepie odzieżowym), dyspozycyjność, komunikatywność; 1 os.
154- Operator piły formatowej i okleiniarki /Praca jako operator piły formatowej i okleiniarki./umiejętność obsługi piły formatowej i okleiniarki, doświadczenie w pracy przy obsłudze piły formatowej i okleiniarki, 1 os.
153- Stolarz/ Prace stolarskie- produkcja mebli oraz montaż./ wykształcenie zasadnicze zawodowe, umiejętność obsługi narzędzi stolarskich, doświadczenie zawodowe– wymagane; 1 os.
151- Mechanik samochodów ciężarowych/ Naprawa pojazdów ciężarowych i naczep (marki Volvo)./ wykształcenie zasadnicze zawodowe- mechaniczne, umiejętność naprawy pojazdów ciężarowych, wymagane doświadczenie zawodowe, istnieje możliwość zakwaterowania; 1 os.
150- Robotnik gospodarczy/Prace porządkowe, pomoc przy załadunkach i rozładunkach towarów i maszyn, itp./ wykształcenie podstawowe, dyspozycyjność, pracodawca oferuje możliwość zakwaterowania; 1os.
149- Kierowca samochodu ciężarowego (transport międzynarodowy)/ Realizacja zleceń na terenie UE./ wykształcenie zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat. C+E, świadectwo kwalifikacji, doświadczenie zawodowe mile widziane, pracodawca oferuje możliwość zakwaterowania; 5 os.
148- Kierowca samochodu ciężarowego (transport krajowy)/ Realizacja zleceń w kraju./ wykształcenie zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat. C+E, świadectwo kwalifikacji, doświadczenie zawodowe mile widziane, pracodawca oferuje możliwość zakwaterowania; 1 os.
146- Monter wodno- kanalizacyjny/ Układanie i posadowienie rur kanalizacyjnych. Obsługa urządzeń ręcznych wibrujących, typu: skoczek, wkrętarka, wiertarka, itp. Zgrzewanie rur. Układanie i rozbieranie kostki brukowej. Posadowienie studzienek kanalizacyjnych. Praca na wysokości do 3 metrów./ wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. B, mile widziane: doświadczenie zawodowe, uprawnienia mile widziane: operator wózka widłowego, koparki lub koparko- ładowarki; 2 os.
144- Operator produkcji/ Obsługa linii produkcyjnej. Układanie i pakowanie produktów. Prace porządkowe/ wykształcenie zawodowe, średnie; doświadczenie zawodowe: mile widziane, uprawnienia/umiejętności: podstawowa obsługa komputera; 2os.
143- Maszynista pomp/ Prowadzenie ruchu zespołów pompowych. Prowadzenie ruchu instalacji wodnych i cieplnych./ wykształcenie zawodowe, średnie; doświadczenie zawodowe: mechanik, hydraulik, operator maszyn, uprawnienia: Świadectwo kwalifikacyjne w zakresie Eksploatacji Gr. 2; 2 os.
142- Mechanik- operator produkcji/ Wykonywanie prac remontowych w zakresie utrzymania ruchu maszyn i urządzeń./ wykształcenie zawodowe, średnie, kierunek: mechanik, technik mechanik; doświadczenie zawodowe:/ staż pracy: mechanik, tokarz i pokrewne, uprawnienia/umiejętności: podstawowa obsługa maszyn do obróbki metalu. Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń; 1 os.
141- Pracownik magazynowy- Operator wózka/ Obsługa wózka jezdniowego. Sztaplowanie palet z towarem. Układanie produktów na palety. Obsługa owijarki półautomatycznej. Załadunek towaru na kontenery./ wykształcenie zawodowe, średnie; doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku, uprawnienia: aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne UDT do obsługi wózka jezdniowego podnośnikowego; 2os.
140- Pracownik budowlany/ Prace ogólnobudowlane. Praca: Łomża i okolice./ wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe; 1os.


Wykształcenie średnie:
206- Referent Kancelarii Tajnej/ Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym obiegiem zarejestrowanych w tej kancelarii materiałów jawnych. Rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentów otrzymywanych, wysyłanych oraz wytwarzanych na potrzeby wewnętrzne Brygady. Prowadzenie bieżącej ewidencji wszystkich przychodzących oraz wychodzących materiałów jawnych. Rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów. Obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów, w szczególności wprowadzanie do SI ARCUS./ Wymagania niezbędne: minimalne wykształcenie: średnie (5 lat stażu pracy) lub wyższe (3 lata stażu pracy) - kierunek administracja, prawo, bezpieczeństwo narodowe - inne związane ze stanowiskiem. Preferowane doświadczenie w pracy z dokumentacją niejawną. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Wymagania dodatkowe: Umiejętność prowadzenia pracy indywidualnej i współpracy
w zespole. Odpowiedzialność za powierzone zadania, kreatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność rozwiązywania problemów oraz odporność na stres. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska. Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office; 1os.
205- Starszy Referent Sekcja Operacyjna S-3/ /Udział w procesie planowania działalności bieżącej i rozliczeniowej w ramach planowania rocznego i kwartalnego. Udział w opracowywaniu we współpracy z szefami komórek wewnętrznych Brygady dokumentacji planowania i rozliczania działalności bieżącej w zakresie określonym rozkazem Dowódcy Brygady, zgodnie z wymogami instrukcyjnymi na podstawie obowiązujących dokumentów normatywnych. Współudział w opracowaniu dokumentacji planistycznej z zakresu gotowości mobilizacyjnej i bojowej (GMiB). Udział w opracowaniu oraz w utrzymywaniu w aktualizacji dokumentacji szkolenia uzupełniającego kadry. Udział w opracowywaniu i aktualizacji "Regulaminu Systemu Kontroli Zarządczej XX" oraz szkoleń z zakresu funkcjonowania kontroli zarządczej. Udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości w obszarze odpowiedzialności Sekcji Operacyjnej (S-3).
204- Inspektor BHP/ Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Profilaktyka ogólna. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego. Prowadzenie rejestrów, kompletowania i przechowywania dokumentów dotyczących wypadków przy pracy. Sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w Brygadzie. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi z zewnątrz w kwestiach bezpieczeństwa i higieny pracy. Przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie danych osobowych./ Wymagania niezbędne: Wykształcenie minimalne: wykształcenie średnie (4 lata stażu pracy) lub wyższe (2 lata stażu pracy) - kierunek bezpieczeństwo i higiena pracy. Preferowane doświadczenie w służbie BHP. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Wymagania dodatkowe: Umiejętność prowadzenia pracy indywidualnej i współpracy w zespole. Odpowiedzialność za powierzone zadania, kreatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność rozwiązywania problemów oraz odporność na stres. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska: przepisy BHP, ustawa o obronie ojczyzny. Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office; 1os.
203- Referent Sekcji Ekonomiczno-Finansowej/ Udział w opracowaniu planów zatrudnienia bazowego i funduszu wynagrodzeń. Wykonywanie i przekazywanie dokumentów do Wojskowych Oddziałów Gospodarczych niezbędnych do naliczenia wypłaty uposażeń i wynagrodzeń oraz innych należności zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ewidencja i gospodarowanie celowymi funduszami nagród i zapomóg będących w dyspozycji Dowódcy. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i punktów do rozkazu w zakresie przyznania należności pieniężnych żołnierzom m. in. z tytułu: przeniesienia służbowego, rozłąki, dodatków służbowych. Opiniowanie pod względem merytorycznym (ekonomiczno-finansowym) projektów przepisów, decyzji, pism i opracowań dotyczących problematyki finansowej. Udział w opracowaniu Planu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych zgodnie do zastosowanych rozwiązań./ Wymagania niezbędne: Wykształcenie minimum: średnie (kierunek finanse i rachunkowość, ekonomia, zarządzanie - inne związane ze stanowiskiem). Preferowane doświadczenie w pracy z finansami. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Wymagania dodatkowe: Umiejętność prowadzenia pracy indywidualnej i współpracy w zespole. Odpowiedzialność za powierzone zadania, kreatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność rozwiązywania problemów oraz odporność na stres. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska. Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office; 1os.
202- Starszy Referent Sekcji Wychowawczej/ Planowanie i organizowanie przedsięwzięć wychowawczych w Brygadzie. Nadzorowanie, organizowanie i prowadzenie działalności wychowawczej przede wszystkim na rzecz utrzymania wysokiego morale, a także propagowanie wśród przełożonych i ich podwładnych skutecznych form oddziaływania dyscyplinarnego. Upowszechnianie wojskowych przepisów dyscyplinarnych w ramach szkolenia uzupełniającego żołnierzy oraz programowego pododdziałów, jak również przygotowywanie dowódców, przełożonych dyscyplinarnych oraz udzielanie rzecznikom dyscyplinarnym pomocy w praktycznym ich stosowaniu. Doskonalenie systemu profilaktyki wychowawczej i edukacji prawnej żołnierzy poprzez organizowanie przedsięwzięć we współpracy z wojskowymi organami sprawiedliwości, ścigania i prewencji. Realizowanie przedsięwzięć z zakresu profilaktyki psychologicznej oraz przeciwdziałanie naruszeniom zasad współżycia społecznego, jak również organizowanie i udział w realizacji przedsięwzięć związanych z szeroko rozumianą profilaktyką społecznych patologii./Wymagania niezbędne: Wykształcenie minimum: średnie (3 lata stażu pracy) lub wyższe (nie wymagany staż pracy) - kierunek pedagogika, psychologia, socjologia lub inne związane ze stanowiskiem. Preferowane doświadczenie staż pracy. Wymagania dodatkowe: Umiejętność prowadzenia pracy indywidualnej i współpracy w zespole. Odpowiedzialność za powierzone zadania, kreatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, rzetelność, umiejętność rozwiązywania problemów oraz odporność na stres. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska. Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office; 1os.
198- Pracownik do Działu Zakupów/ Sprawdzanie stanów magazynowych. Robienie zamówień. Przeprowadzanie negocjacji zakupowych./ wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność obsługi programów WORD i EXCEL, umiejętności negocjacyjne, doświadczenie: mile widziane; 1os.
197- Opiekun klienta w salonie Komfort Home Łomża/ Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta, obsługa programów komputerowych, realizacja celów sprzedażowych, dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową, doskonalenie wiedzy produktowej, przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży/ wykształcenie średnie , 2 lata doświadczenia zawodowego- preferowane w obsłudze klienta, chęć doskonalenia się w sprzedaży i obsłudze klienta, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, nastawienie na cel oraz skuteczność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi komputera, zainteresowania aranżacją wnętrz i materiałami wykończeniowymi; 3os.
196- Logistyk -Fakturzystka/ Fakturzysta/ Wystawianie faktur, planowanie tras kierowców./ wykształcenie średnie, umiejętności: obsługa komputera i urządzeń biurowych, doświadczenie lub umiejętności do wykonywania pracy na ww. stanowisku, zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, zdolność współpracy w zespole; 1os.
194- Handlowiec ds. sprzedaży nawozów i surowców paszowych/ Sprzedaż nawozów i surowców paszowych/ wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe mile widziane, mile widziana znajomość produktów rolnych; 1os.
193- Pracownik obsługi klienta/ Prace biurowe, obsługa klienta, fakturowanie/ wykształcenie średnie, doświadczenie lub znajomość branży rolniczej, znajomość obsługi komputera, mile widziane: znajomość obsługi programu SYMFONIA; 1os.
183- Sprzedawca/ Sprzedaż artykułów sanitarnych i metalowych/ wykształcenie średnie, obsługa komputera, mile widziane doświadczenie zawodowe oraz znajomość branży sanitarnej i metalowej, 1 os.
157- Doradca klienta/ pozyskiwanie do obsługi nowych klientów biznesowych i indywidualnych, praca z portfelem obecnych klientów firm - opieka, badanie zmieniających się potrzeb, dosprzedaż produktów, raportowanie spotkań handlowych, udział w szkoleniach rozwijających kompetencje sprzedażowe i produktowe./ wyk. średnie ogólnokształcące, prawo jazdy kategorii B, obsługa komputera, skuteczne techniki sprzedaży, komunikacja interpersonalna, umiejętność: aktywne pozyskiwanie klientów, inne: co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe; 3 os.


Wykształcenie policealne/pomaturalne/wyższe:
225- Nauczyciel/ Praca w charakterze nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej./ wykształcenie wyższe, psychologia, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne; 1os.
223- Nauczyciel/ Praca w charakterze nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej./ wykształcenie wyższe, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne; 1os.
221- Główny księgowy/ Ogólny zakres zadań głównego księgowego: prowadzenie rachunkowości Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowywanie projektu budżetu, realizacja wydatków i dochodów zgodnie z planami finansowymi Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży oraz analiza ich wykonania, znajomość wydatkowania subwencji i dotacji na uczniów niepełnosprawnych, sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych, sporządzanie sprawozdań GUS, sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, uzgadnianie sald kont rozrachunkowych, koordynowanie pracy księgowości, opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących zasad rachunkowości, rozliczanie inwentaryzacji, sprawdzanie poprawności naliczonych wynagrodzeń, przelewów wynagrodzeń, umów zleceń i o dzieło, składek i potrąceń od wynagrodzeń oraz zobowiązań związanych z działalnością Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży, przechowywanie bieżącej dokumentacji, realizacja kontroli zarządczej./ Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: Kandydat powinien spełniać wymagania, zgodne z art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 z późn. zmian.) następujące wymagania: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich UE albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podejmowania zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,; pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; znać język polski w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do pracy na stanowisku głównego księgowego: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki zawodowej w księgowości, ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów; znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych; znajomość aktów prawnych, m.in. ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawa Karta Nauczyciela, ustawa Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisko, na które prowadzony jest nabór: umiejętność obsługi komputera, znajomość modułów oprogramowania komputerowego linii Progman, znajomość oprogramowania: Płatnik, Bestia, SJO-Bestia, SIO, Budżet24,
znajomość obsługi pakietu Office (Word, Excel), samodzielność, obowiązkowość, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, doświadczenie w rozliczaniu i ewaluacji projektów unijnych, doświadczenie w pracy w jednostce oświatowej; 1os.
* Pełna treść ogłoszenia o naborze (wraz z wymaganymi oświadczeniami i klauzulą informacyjną) dostępna jest na stronie BIP ZSMIO Nr 5 w Łomży: https://bip-lomza.pl/zsmio/6138
219- Nauczyciel współorganizujący proces kształcenia/Współpraca z nauczycielem prowadzącym. Wspieranie ucznia w procesie nauki. Dostosowywanie materiałów i metod pracy. Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych./ wykształcenie wyższe: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Umiejętności: Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych, ścisła współpraca z innymi nauczycielami, rodzicami i specjalistami. Diagnoza potrzeb i możliwości uczniów, dostosowywanie programu nauczania, opracowywanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET). Dodatkowo wymagane wykształcenie, kierunek: oligofrenopedagogika/ do pracy z dziećmi z autyzmem/ z niepełnosprawnością ruchową lub surdopedagogika. Uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne.; 1os.
210- Podinspektor/ inspektor w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska/ *(zatrudnienie na stanowisku podinspektora lub inspektora uzależnione będzie od posiadanych przez kandydata kwalifikacji i doświadczenia zawodowego). Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania: Niezbędne (obligatoryjne podlegające ocenie w ramach wstępnej kwalifikacji kandydatów): wykształcenie wyższe techniczne: budownictwo o specjalności drogowej; staż pracy: na stanowisko inspektora- minimum 3 lata; znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym, Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem; umiejętność obsługi komputera i aplikacji informatycznych (pakiet MS Office, Internet) oraz urządzeń biurowych; obywatelstwo polskie; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Dodatkowe (preferowane podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydatów): uprawnienia budowlane do kierowania robotami i (lub) projektowania w specjalności drogowej; doświadczenie w pracy w administracji publicznej przy wykonywaniu zadań w zakresie stanowiska, którego dotyczy nabór i (lub) praktyka branżowa; wysoka kultura osobista, bardzo dobre zdolności komunikacyjne w mowie i piśmie, umiejętność pracy w zespole, sumienność, zaangażowanie w wykonywaną pracę; 1os.
*Pełna treść z załącznikami na stronie: https://lomza.bip.net.pl/kategorie/453-oferty-pracy-?lang=PL
207- Dziennikarz/ Redaktor/ Pisanie artykułów, przeprowadzanie wywiadów, redagowanie tekstów, tworzenie contentu na media społecznościowe./ Preferowane wykształcenie kierunkowe (dziennikarstwo, komunikacja) lub pokrewne. Mile widziany staż pracy w mediach, mile widziane doświadczenie w tematyce (biznes, kultura, polityka). Umiejętności: Pisanie: lekkie pióro, biegła znajomość języka polskiego, umiejętności tworzenia rożnych form dziennikarskich (artykuły, reportaże, wywiady). Wyszukiwanie informacji: skuteczny research, umiejętność weryfikacji źródeł. Komunikacja: umiejętność nawiązywania kontaktów, przeprowadzania wywiadów, pracy z rozmówcami. Redakcja: Umiejętność redagowania tekstów, dbałość o poprawność językową i merytoryczną. Organizacja pracy: samodzielność, terminowość, umiejętność planowania i realizacji zadań. Mile widziana znajomość języka angielskiego. Umiejętność pracy w zespole: współpraca z innymi dziennikarzami, grafikami, fotografami, operatorami kamery; 1os.
201- Specjalista ds. przygotowania inwestycji/ Współpraca z kierownikiem budowy. Nadzór nad zgodnością z umowami i ustaleniami. Prowadzenie ewidencji sprzętu./ wykształcenie wyższe kierunkowe lub pokrewne, uprawnienia/umiejętności: obsługa programu BriscCAD,
prawo jazdy kat. B, umiejętności techniczne, analityczne, organizacyjne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, doświadczenie zawodowe: mile widziane; 1os.
191- Specjalista w zakresie psychologii/ Zadania opiniodawczych zespołów sądowych specjalistów: sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich; zespoły na zlecenie sądu prowadzą także mediacje, przeprowadzają wywiady środowiskowe w sprawach nieletnich oraz prowadzą poradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin; zespoły mogą współdziałać z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu./ Wymagania konieczne: jako specjalista może być zatrudniona osoba: mająca pełną zdolność do czynności prawnych; posiadająca obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwo innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje jej prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach; mająca nieposzlakowaną opinię; która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; której stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku specjalisty; która ukończyła wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskała tytuł magistra lub ukończyła zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej; posiadająca co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letniej praktyki klinicznej. Dodatkowe atuty: wysoka kultura osobista; łatwość nawiązywania relacji z osobami poddanymi badaniom; łatwość formułowania wypowiedzi na piśmie; znajomość obsługi komputera (zwłaszcza edytora tekstu Word); dobra znajomość metod diagnostycznych stosowanych w diagnozie intelektu, osobowości osób dorosłych, dzieci i młodzieży; umiejętność pracy w zespole; ewentualnie: doświadczenie w pracy na stanowisku biegłego sądowego w zakresie psychologii, wykształcenie i praktyka w zakresie psychoterapii; 1 os.
189- Psycholog szkolny/ wykształcenie wyższe- kierunkowe: psychologia, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne; 1os.
188- Nauczyciel matematyki/ Nauczyciel w szkole podstawowej./ wykształcenie wyższe- kierunek: matematyka, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne; 1os.
187- Pracownik biurowy (praca w laboratorium)/ Obsługa programów specjalistycznych i sprzętu laboratoryjnego, praca w laboratorium/ wykształcenie wyższe- kierunek: ochrona środowiska lub chemia, znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, zdolności manualne i analityczne; 1os.
186- Inżynier inżynierii środowiska/ wykształcenie wyższe- inżynieria środowiska, obsługa programu AutoCAD lub podobnego, umiejętność analizy dokumentacji projektowej; 1os.
175 - Nauczyciel/Psycholog szkolny./ wyksztalcenie wyższe II stopnia, kierunek: psychologia, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne, biegła obsługa komputera z obsługą Internetu 1os.
163 - Lekarz medycyny/Udzielanie świadczeń zdrowotnych. Praca: Łomża i powiat łomżyński/ wykształcenie wyższe medyczne, prawo wykonywania zawodu; 1 os.
162 - Lekarz ginekolog/Udzielanie świadczeń zdrowotnych.(Praca: Łomża)/ wykształcenie wyższe medyczne, prawo wykonywania zawodu; 1 os.
152 - Psycholog/ Świadczenie usług psychologicznych dla mieszkańców miasta./ Niezbędne wymagania: wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, minimum 2 letni staż pracy na stanowisku psychologa, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, obywatelstwo polskie. Wymagania dodatkowe mile widziane: mile widziane kursy uzupełniające z zakresu psychologii, interwencji kryzysowej, przeciwdziałania przemocy domowej potwierdzone certyfikatami (zaświadczeniami), umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność i sumienność, znajomość przepisów prawnych z zakresu pomocy społecznej; 1 os.


Szczegółowe informacje na temat w/w ofert są dostępne na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży: www.lomza.praca.gov.pl
Osoby zainteresowane ofertami prosimy o kontakt z Powiatowym Urzędem Pracy w Łomży, ul. Nowogrodzka 1, pok. 309 (III piętro), tel. (86) 215 80 15.