Oferty pracy na dzień 18.07.2025 r.

2025-07-18 12:46
Oferty pracy na dzień 18.07.2025 r.

Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
posiada następujące oferty pracy aktualne na dzień 18.07.2025r.


Wykształcenie podstawowe, zawodowe:
247- Pracownik gospodarczy/ Drobne prace konserwacyjno- naprawcze. Sezonowo: koszenie trawy, odśnieżanie. Miejsce pracy: Stacja Narciarska- Rybno./ wykształcenie podstawowe, mile widziany orzeczony stopień niepełnosprawności; 1os.
246- Operator koparki/ Miejsce wykonywania pracy: woj. podlaskie, lubelskie./ wykształcenie zawodowe, uprawnienia operatora koparki, minimum rok doświadczenia zawodowego; 2os.
244- Pracownik magazynowy- Operator wózka/ Układanie towaru (opakowania 25 kg) na palety. Obsługa owijarki półautomatycznej. Obsługa wózka widłowego- załadunek towaru na kontenery. Prace porządkowe./wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku, zaświadczenie kwalifikacyjne UDT do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych; 7 os.
243- Pracownik pomocniczy/produkcyjny/ Prace pomocnicze przy produkcji. Układanie i pakowanie produktów. Prace porządkowe./ wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe- mile widziane; 30 os.
242- Pracownik magazynowy/ Układanie towaru (opakowania 25 kg) na palety. Obsługa owijarki półautomatycznej. Ręczny załadunek towaru na kontenery. Prace porządkowe./ wykształcenie zawodowe; 5os.
235- Konserwator/ Wykonywanie zadań naprawczych i konserwacyjnych robót stolarskich oraz innych elementów z nią powiązanych;\wykonywanie zadań naprawczych i konserwacyjnych robót budowlanych oraz innych elementów z nią powiązanych; drobne remonty i konserwacja sprzętu kwaterunkowego; drobne remonty budowlane, malarskie infrastruktury na administrowanym terenie; wykonywanie przeglądów obiektów, zgłaszanie potrzeb konserwacyjno- naprawczych; rozliczanie z powierzonych materiałów pobranych z magazynu oraz materiałów uzyskanych z demontażu poprzez bieżące prowadzenia zapisów w książce pracy konserwatora potwierdzanych podpisami użytkowników oraz przełożonego./ WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie: min. zawodowe; umiejętność pracy w zespole; samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy własnej. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): umiejętność obsługi maszyn i urządzeń stolarskich; uprawnienia do obsługi piły spalinowej; umiejętność wykonywania drobnych prac budowlanych; odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu; dyspozycyjność; 1os.
232- Kierowca/ Znajomość budowy i eksploatacji, terminów i norm wykonywania obsługiwań okresowych, rocznych i przeglądów technicznych przydzielonego sprzętu; terminowe przeprowadzenie planowych obsług technicznych, w tym dokładne sprawdzenie pojazdu po dokonanych przeglądach i naprawach; realizacja przewozów osób i mienia zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami; nadzór nad właściwym załadunkiem/rozładunkiem i rozmieszczeniem ładunku na skrzyni ładunkowej oraz jego zabezpieczenie; systematyczne, rzetelne oraz przejrzyste utrzymywanie i prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej (w tym rozkazów wyjazdu) od przydzielonego sprzętu wojskowego oraz jej terminowe rozliczanie i zdawanie; pobieranie i rozliczanie materiałów eksploatacyjnych przeznaczonych do kierowanego pojazdu; rozliczanie czasu przejazdów oraz kosztów eksploatacyjnych podczas realizowanych transportów./ WYMAGANIA NIEZBĘDNE: prawo jazdy kategorii B, C; wykształcenie min. zawodowe; świadectwo kwalifikacji zawodowej kierowcy; dyspozycyjność. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): uprawnienia UDT do obsługi wózków jezdnych; zaświadczenie ADR; prawo jazdy kategorii C+E; znajomość zapisów Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole; dobra organizacja pracy własnej; zaangażowanie, sumienność; 1os.
231- Elektromonter/ wykonywanie konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach i terenach administrowanych przez GZ; usuwanie zgłoszonych i stwierdzanych w czasie przeglądów usterek w instalacjach i urządzeniach elektrycznych; racjonalna gospodarka materiałami pobranymi z magazynu i uzyskanymi z demontażu; okresowy rozruch agregatów prądotwórczych, nadzór nad ich utrzymaniem w stałej sprawności technicznej oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji; przeprowadzanie przeglądu stanu urządzeń i instalacji elektrycznych z odnotowaniem miejsca przeglądu w książce pracy konserwatora./ WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie: min. zasadnicze zawodowe techniczne elektromonter, elektrotechnik, elektryk i pokrewne; aktualne świadectwo kwalifikacji w zakresie eksploatacji oraz dozoru urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 KV; samodzielność, dobra organizacja pracy własnej. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy; umiejętność pracy w zespole; samodzielność w działaniu; dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność, dyspozycyjność; umiejętność wykonywania drobnych prac monterskich branży elektrycznej; zaangażowanie, sumienność; 2os.
230- Kelner/ka/ Obsługa klienta; dodatkowo możliwa pomoc w kuchni itp./ wykształcenie zawodowe, doświadczenie zawodowe- mile widziane, inne wymagania: komunikatywność, pracowitość; 1os.
226- Mechanik-wulkanizator/ Zmiana oleju, wymiana i naprawa kół, napełnianie klimatyzacji itp./ wykształcenie podstawowe, doświadczenie zawodowe mile widziane, mile widziane umiejętności mechaniczne; *pracodawca zapewnia możliwość przyuczenia; 1os.
222- Kierowca autobusu/ Główne obowiązki na stanowisku: bezpieczny przewóz pasażerów na liniach komunikacyjnych MPK, zgłaszanie zauważonych w czasie jazdy usterek i uszkodzeń pojazdu, informowanie pracowników dyspozytorni o wystąpieniu utrudnień na trasie, obsługa pasażera w tym: udzielanie informacji na temat obowiązujących ulg, regulaminów przewozu itp./ wykształcenie minimum zawodowe, posiadanie uprawnień wymaganych na stanowisku kierowcy autobusu, tj.: aktualne prawo jazdy kat. D i świadectwo kwalifikacji na przewóz osób,
odporność na stres, komunikatywność i zaangażowanie; 2os.
220- Kucharz/ka/ Przygotowanie posiłków (kuchnia polska, regionalna, dietetyczna, gruzińska)./ wykształcenie zawodowe- gastronomiczne, dyspozycyjność, umiejętność: współpraca w zespole, doświadczenie zawodowe- mile widziane, posiadanie książeczki do celów sanitarno- epidemiologicznych- mile widziane; 1os.
218, 215, 214, 213- Asystent kas samoobsługowych/ Pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, utrzymanie czystości w miejscu pracy, dbanie o ekspozycję towarów. Praca: różne lokalizacje w Łomży./ wykształcenie na poziomie co najmniej zawodowym, aktualne badania do celów sanitarno–epidemiologicznych lub chęć do ich wyrobienia, zapał i chęci do pracy, ukierunkowanie na klienta, aktualne orzeczenie o niepełnosprawności; 6os.
211- Pracownik produkcji/ Obsługa linii produkcyjnej./ wykształcenie podstawowe, 2 os. z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
209- Pracownik salonu meblowego/ /Praca w magazynie salonu meblowego. Przyjęcie towaru, składanie mebli, zapakowanie mebli. Dostarczanie towaru do klienta/ wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. B, umiejętność składania mebli; 1os.
200- Fakturzystka/ Wystawianie faktur, dyktowanie wózków do faktury./ wykształcenie zawodowe, znajomość obsługi komputera, mile widziane: posiadanie orzeczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych; 1os.
195- Kierowca kat. C+E/ Przewóz towarów na terenie kraju/ wyk. zawodowe, prawo jazdy kat. C+E, uprawnienie na przewóz rzeczy -mile widziane doświadczenie zawodowe; 1os.
169- Operator koparki/minikoparki/ Wykonywanie wykopów, załadunek i przemieszczanie mas ziemnych, odspajanie i przewożenie urobku, sortowanie oraz rozmieszczanie materiałów na terenie składowania./ wykształcenie podstawowe, uprawnienia/ umiejętności: operator koparki i/lub minikoparki, prawo jazdy kat. B- pożądane; 1os.
161- Sprzedawca/ Sprzedaż towarów w sklepie odzieżowym. Obsługa klienta./ wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie w handlu (w pracy w sklepie odzieżowym), dyspozycyjność, komunikatywność; 1 os.
154- Operator piły formatowej i okleiniarki /Praca jako operator piły formatowej i okleiniarki./umiejętność obsługi piły formatowej i okleiniarki, doświadczenie w pracy przy obsłudze piły formatowej i okleiniarki, 1 os.
153- Stolarz/ Prace stolarskie- produkcja mebli oraz montaż./ wyk. zasadnicze zawodowe, umiejętność obsługi narzędzi stolarskich, doświadczenie zawodowe–wymagane; 1 os.
151- Mechanik samochodów ciężarowych/ Naprawa pojazdów ciężarowych i naczep (marki Volvo)./ wykształcenie zasadnicze zawodowe- mechaniczne, umiejętność naprawy pojazdów ciężarowych, wymagane doświadczenie zawodowe, istnieje możliwość zakwaterowania; 1 os.
150- Robotnik gospodarczy/Prace porządkowe, pomoc przy załadunkach i rozładunkach towarów i maszyn, itp./ wykształcenie podstawowe, dyspozycyjność, pracodawca oferuje możliwość zakwaterowania; 1os.
149- Kierowca samochodu ciężarowego (transport międzynarodowy)/ Realizacja zleceń na terenie UE./ wykształcenie zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat. C+E, świadectwo kwalifikacji, doświadczenie zawodowe mile widziane, pracodawca oferuje możliwość zakwaterowania; 5 os.
148- Kierowca samochodu ciężarowego (transport krajowy)/ Realizacja zleceń w kraju./ wykształcenie zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat. C+E, świadectwo kwalifikacji, doświadczenie zawodowe mile widziane, pracodawca oferuje możliwość zakwaterowania; 1 os.
144- Operator produkcji/ Obsługa linii produkcyjnej. Układanie i pakowanie produktów. Prace porządkowe/ wykształcenie zawodowe, średnie; doświadczenie zawodowe: mile widziane, uprawnienia/umiejętności: podstawowa obsługa komputera; 2os.
143- Maszynista pomp/ Prowadzenie ruchu zespołów pompowych. Prowadzenie ruchu instalacji wodnych i cieplnych./ wykształcenie zawodowe, średnie; doświadczenie zawodowe: mechanik, hydraulik, operator maszyn, uprawnienia: Świadectwo kwalifikacyjne w zakresie Eksploatacji Gr. II; 2 os.
142- Mechanik- operator produkcji/ Wykonywanie prac remontowych w zakresie utrzymania ruchu maszyn i urządzeń./ wykształcenie zawodowe, średnie, kierunek: mechanik, technik mechanik; doświadczenie zawodowe:/ staż pracy: mechanik, tokarz i pokrewne, uprawnienia/umiejętności: podstawowa obsługa maszyn do obróbki metalu. Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń; 1 os.
141- Pracownik magazynowy- Operator wózka/ Obsługa wózka jezdniowego. Sztaplowanie palet z towarem. Układanie produktów na palety. Obsługa owijarki półautomatycznej. Załadunek towaru na kontenery./ wykształcenie zawodowe, średnie; doświadczenie zawodowe: 1 rok na stanowisku, uprawnienia: aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne UDT do obsługi wózka jezdniowego podnośnikowego; 2os.


Wykształcenie średnie:
248- Pielęgniarka/ Funkcje pielęgnacyjne wobec rodziny i jej członków w środowisku ich zamieszkania w sytuacji zdrowia, choroby i niepełnosprawności. Praca w gabinecie zabiegowym. Miejsce pracy: Gabinet Lekarza Rodzinnego Filia w Rogienicach Wielkich./ wykształcenie wyższe kierunkowe II stopnia lub wykształcenie średnie kierunkowe/wyższe kierunkowe I stopnia oraz kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarki; kurs szczepień; prawo jazdy kat. B. Mile widziany kurs EKG; 1os.
245- Pomocnik Laboranta/ wykształcenie średnie lub wyższe, kierunek: technologia żywności, biotechnologia, chemia i pokrewne. Doświadczenie zawodowe: doświadczenie w laboratorium; 9 os.
241- Kierownik magazynu/ Prowadzenie ewidencji i gospodarki magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; wydawanie i przyjmowanie materiałów technicznych oraz sprzętu na podstawie obowiązujących dokumentów materiałowych; utrzymywanie niezbędnych zapasów części, materiałów technicznych i sprzętu w magazynie oraz informowanie przełożonych o bieżących potrzebach zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami i zaleceniami; utrzymywanie aktualnych danych o stanie jakościowym i ilościowym magazynowanego mienia oraz sposobie jego przechowywania i obsługiwania; dokonywanie zabiegów konserwacyjnych magazynowanego mienia w zakresie ustalonym przepisami branżowymi; udział w planowaniu zakupów TŚM i sprzętu./ WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie: średnie staż pracy min. 5 lata, wyższe staż pracy min. 3 lata; biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem MS Office (Excel, Word). WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem gospodarki magazynowej; umiejętność pracy w zespole; samodzielność w działaniu; dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność, dyspozycyjność; znajomość programu klasy SAP; 1os.
240- Kierownik magazynu -magazyn mundurowy/ Prowadzenie ewidencji i gospodarki magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; wydawanie i przyjmowanie przedmiotów umundurowania i wyposażenia oraz sprzętu na podstawie obowiązujących dokumentów materiałowych; utrzymywanie niezbędnych zapasów w magazynie oraz informowanie przełożonych o bieżących potrzebach zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami i zaleceniami; utrzymywanie aktualnych danych o stanie jakościowym i ilościowym magazynowanego mienia oraz sposobie jego przechowywania i obsługiwania; dokonywanie zabiegów konserwacyjnych magazynowanego mienia w zakresie ustalonym przepisami branżowymi; udział w planowaniu zakupów przedmiotów umundurowania i wyposażenia oraz sprzętu./ WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie: średnie staż pracy min. 5 lata, wyższe staż pracy min. 3 lata; biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem MS Office (Excel, Word). WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem gospodarki magazynowej; umiejętność pracy w zespole; samodzielność w działaniu; dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność, dyspozycyjność; znajomość programu klasy SAP; 1os.
237- Kierownik Grupy/ Kierowanie grupą w zakresie realizacji zabezpieczenia materiałowego i technicznego jednostek i instytucji wojskowych garnizonu; organizacja zabezpieczenia potrzeb w zakresie tankowania sprzętu technicznego w warunkach garnizonowych; zapewnienie żywienia wojsk oraz uprawnionych pracowników RON w warunkach stacjonarnych w oparciu o posiadaną bazę stołówkowo-kuchenną; utrzymanie w aktualności dokumentacji organizacyjnej i planistycznej w zakresie zabezpieczenia mobilizacyjnego rozwinięcia GZ, w tym elementów bazy mobilizacyjnej; nadzorowanie prowadzenia gospodarki magazynowej, zgodnie z zasadami określonymi w odrębnych przepisach branżowych; udział w wykonywaniu wniosków inwestycyjnych oraz dokumentacji projektowej w zakresie rozbudowy infrastruktury wojskowej; udział w opracowaniu i realizacji planu rzeczowo-finansowego; udział w prowadzonych kontrolach okresowych i przeglądach obiektów, stałych urządzeń technicznych, sieci i instalacji oraz bieżące usuwanie stwierdzonych uszkodzeń i awarii; współpraca z Infrastrukturą w zakresie przygotowania niezbędnych danych związanych z administrowaniem, użytkowaniem i eksploatacją nieruchomości wojskowych; sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad podmiotami realizującymi usługi komunalne w administrowanych kompleksach wojskowych oraz nad personelem technicznym zajmującym się eksploatacją stałych urządzeń technicznych i konserwacją obiektów budowlanych./ WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie: średnie staż pracy 6 lat, wyższe staż pracy 4 lata; biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem MS Office (Excel, Word). WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy; znajomość środowiska wojskowego; posiadanie wiedzy w zakresie funkcjonowania procesów logistycznych; odpowiedzialność, terminowość;
odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu; dyspozycyjność; umiejętność pracy w zespole; samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy własnej; 1os.
236- Kierownik/ Utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów budowlanych wraz ze związanymi z nimi instalacjami, urządzeniami technicznymi i pozostałą infrastrukturą w obiektach;- organizacja pracy sekcji, rozliczanie pracy konserwatorów i monterów; nadzór nad racjonalnym prowadzeniem gospodarki energetycznej i komunalnej oraz nad realizacją zadań dotyczących ochrony środowiska; typowanie i wnioskowanie o wykonanie robót konserwacyjnych i remontowych; udział w wykonywaniu wniosków inwestycyjnych oraz dokumentacji projektowej w zakresie rozbudowy infrastruktury wojskowej; udział w opracowaniu i realizacji planu rzeczowo-finansowego; udział w prowadzonych kontrolach okresowych i przeglądach obiektów, stałych urządzeń technicznych, sieci i instalacji oraz bieżące usuwanie stwierdzonych uszkodzeń i awarii; udział w przekazywaniu obiektów w użytkowanie przez jednostki i instytucje wojskowe w garnizonie; współpraca z Infrastrukturą w zakresie przygotowania niezbędnych danych związanych z administrowaniem, użytkowaniem i eksploatacją nieruchomości wojskowych; nadzór nad prawidłowym i zgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem sprzętu kwaterunkowego, wyposażeniem pomieszczeń oraz prowadzeniem ewidencji tego sprzętu./ WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie: średnie staż pracy 5 lat, wyższe staż pracy 3 lata; biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem MS Office (Excel, Word). WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy; znajomość środowiska wojskowego; znajomość przepisów prawa budowlanego; znajomość programów do kosztorysowania; odpowiedzialność, terminowość; odporność na stres; umiejętność pracy pod presją czasu; dyspozycyjność; samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy własnej; 1os.
234- Starszy Referent/ Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi 25 WOG w zakresie zadań realizowanych przez Grupę Zabezpieczenia; przyjmowanie od podległych komórek organizacyjnych Grupy Zabezpieczenia projektów punktów do rozkazu dziennego, a po akceptacji przekazanie ich do Sekcji Personalnej; znajomość bieżących, miesięcznych i rocznych zamierzeń Grupy Zabezpieczenia celem udzielania informacji osobom uprawnionym; wypisywanie, ewidencjonowanie i sprawdzanie poprawności wypełnienia druków poleceń wyjazdu służbowego i przekazywanie do 25.WOG celem rozliczenia podróży służbowych pracowników GZ; pośredniczenie w prowadzeniu spraw socjalnych pracowników GZ w relacji Grupy Zabezpieczenia- 25.WOG; przyjmowanie wniosków pracowników o przyznanie świadczeń z ZFŚS i kierowanie ich do 25.WOG; sporządzenie listy obecności, wykazu godzin, nanoszenie na listę zwolnień lekarskich i urlopów oraz innych nieobecności pracowników GZ; rozliczanie kosztów nadanych przesyłek miejscowych i zamiejscowych, sporządzenie miesięcznych wykazów przesyłek pocztowych, prowadzenie książki doręczeń przesyłek miejscowych oraz obsługa korespondencji wysyłanej i odbieranej na poczcie/ WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie: średnie staż pracy 3-letni, wyższe staż pracy nie wymagany; biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); samodzielność, dobra organizacja pracy własnej. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): umiejętność redagowania pism oraz interpretacji przepisów i instrukcji wojskowych; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole; dobra organizacja pracy własnej; zaangażowanie, sumienność; 1os.
233- Starszy Referent/ Przyjmowanie i weryfikowanie zapotrzebowań w zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym, ppoż i gospodarczym na potrzeby jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu; wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego w systemie informatycznym oraz innych niezbędnych dokumentów wynikających z zajmowanego stanowiska; prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości wynikającej z zajmowanego stanowiska w zakresie służby infrastruktury; gromadzenie i analiza danych w zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym, ppoż i gospodarczym; udział w przekazywaniu obiektów w użytkowanie przez jednostki i instytucje wojskowe w garnizonie; udział w opracowywaniu danych o nieruchomościach do celów podatkowych oraz danych do sporządzania podziału kosztów utrzymania kompleksów
wojskowych; udział w procedurach dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie dostawy i usług w ramach służby infrastruktury./ WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie: średnie staż pracy 3-letni, wyższe staż pracy- nie wymagany; biegła obsługa komputera w środowisku Windows z podstawowym oprogramowaniem Ms Office (Excel, Word); samodzielność, dobra organizacja pracy własnej. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): znajomość programu SAP oraz gospodarki magazynowej; odporność na stres; umiejętność pracy w zespole; dobra organizacja pracy własnej;- zaangażowanie, sumienność; 1os.
198- Pracownik do Działu Zakupów/ Sprawdzanie stanów magazynowych. Robienie zamówień. Przeprowadzanie negocjacji zakupowych./ wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność obsługi programów WORD i EXCEL, umiejętności negocjacyjne, doświadczenie: mile widziane; 1os.
197- Opiekun klienta w salonie Komfort Home Łomża/ Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta, obsługa programów komputerowych, realizacja celów sprzedażowych, dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową, doskonalenie wiedzy produktowej, przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży/ wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia zawodowego- preferowane w obsłudze klienta, chęć doskonalenia się w sprzedaży i obsłudze klienta, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, nastawienie na cel oraz skuteczność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi komputera, zainteresowania aranżacją wnętrz i materiałami wykończeniowymi; 3 os.
196- Logistyk -Fakturzystka/ Fakturzysta/ Wystawianie faktur, planowanie tras kierowców./ wykształcenie średnie, umiejętności: obsługa komputera i urządzeń biurowych, doświadczenie lub umiejętności do wykonywania pracy na ww. stanowisku, zdolność analitycznego myślenia, komunikatywność, zdolność współpracy w zespole; 1os.
194- Handlowiec ds. sprzedaży nawozów i surowców paszowych/ Sprzedaż nawozów i surowców paszowych/ wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe mile widziane, mile widziana znajomość produktów rolnych; 1 os.
193- Pracownik obsługi klienta/ Prace biurowe, obsługa klienta, fakturowanie/ wykształcenie średnie, doświadczenie lub znajomość branży rolniczej, znajomość obsługi komputera, mile widziane: znajomość obsługi programu SYMFONIA; 1 os.
157- Doradca klienta/ pozyskiwanie do obsługi nowych klientów biznesowych i indywidualnych, praca z portfelem obecnych klientów firm - opieka, badanie zmieniających się potrzeb, dosprzedaż produktów, raportowanie spotkań handlowych, udział w szkoleniach rozwijających kompetencje sprzedażowe i produktowe./ wyk. średnie ogólnokształcące, prawo jazdy kategorii B, obsługa komputera, skuteczne techniki sprzedaży, komunikacja interpersonalna, umiejętność: aktywne pozyskiwanie klientów, inne: co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe; 3 os.


Wykształcenie policealne/pomaturalne/wyższe:
249- Specjalista ds. zamówień publicznych/ Samodzielne przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie Prawa Zamówień Publicznych oraz wewnętrznych regulacji Muzeum; przygotowywanie dokumentacji przetargowej i prowadzenie postępowań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz kontakt z interesantami; prowadzenie, a także weryfikowanie i opiniowanie poprawności dokumentacji udzielania zamówień o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 tys. złotych wyłączonych spod reżimu ustawy Prawo zamówień publicznych; prowadzenie spraw związanych z odwołaniami; przygotowywanie projektów umów i aneksów;- publikację ogłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, prowadzenie ewidencji zamówień, przygotowywanie sprawozdań oraz planów; organizowanie oraz udział w pracach komisji przetargowej; prowadzenie korespondencji z wykonawcami; sprawowanie kontroli nad formalno-prawną prawidłowością dokumentów w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego; wykonywanie zadań wynikających z bieżącej działalności Działu
Administracyjno- Technicznego./ Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe (preferowane prawo, administracja, ekonomia, kierunki techniczne); minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe związane z praktycznym stosowaniem ustawy Prawo zamówień publicznych w administracji publicznej; bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych; doświadczenie w prowadzeniu procedur przetargowych przy użyciu platformy elektronicznej Urzędu Zamówień Publicznych "e-Zamówienia"; praktyczna znajomość pakietu MS Office; umiejętność prowadzenia postępowań oraz dokumentacji zgodnie z PZP; rzetelność, odpowiedzialność; komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. Wymagania dodatkowe (mile widziane): ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych; ukończone szkolenia z zakresu udzielania zamówień publicznych; znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane; prawo jazdy kat. B; 1os.
239- Nauczyciel geografii/ 5/18 etatu/wykształcenie wyższe, kierunek: geografia, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne; 1os.
238-Nauczyciel historii/ wykształcenie wyższe, kierunek: historia, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne; 1os.
228- Nauczyciel wychowania przedszkolnego/ Realizacja podstawy programowej, wspieranie rozwoju dzieci, prowadzenie zajęć dydaktycznych, organizacja wydarzeń przedszkolnych, współpraca z rodzicami i specjalistami, prowadzenie obserwacji pedagogicznych./ wykształcenie wyższe, kierunek: pedagogika przedszkolna, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe- 2 lata; 1os.
225- Nauczyciel/ Praca w charakterze nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej./ wykształcenie wyższe, psychologia, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne; 1os.
223- Nauczyciel/ Praca w charakterze nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej./ wykształcenie wyższe, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne; 1os.
221-Główny księgowy/ Ogólny zakres zadań głównego księgowego: prowadzenie rachunkowości Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży zgodnie z obowiązującymi przepisami, opracowywanie projektu budżetu, realizacja wydatków i dochodów zgodnie z planami finansowymi Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży oraz analiza ich wykonania, znajomość wydatkowania subwencji i dotacji na uczniów niepełnosprawnych, sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych, sporządzanie sprawozdań GUS, sporządzanie cząstkowych deklaracji VAT, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, uzgadnianie sald kont rozrachunkowych, koordynowanie pracy księgowości, opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących zasad rachunkowości, rozliczanie inwentaryzacji, sprawdzanie poprawności naliczonych wynagrodzeń, przelewów wynagrodzeń, umów zleceń i o dzieło, składek i potrąceń od wynagrodzeń oraz zobowiązań związanych z działalnością Zespołu Szkół Mechanicznych i Ogólnokształcących Nr 5 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łomży, przechowywanie bieżącej dokumentacji, realizacja kontroli zarządczej./ Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: Kandydat powinien spełniać wymagania, zgodne z art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 z późn. zmian.) następujące wymagania: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich UE albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podejmowania zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej,; pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; znać język polski w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego
księgowego; posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do pracy na stanowisku głównego księgowego: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki zawodowej w księgowości, ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów; znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych; znajomość aktów prawnych, m.in. ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawa Karta Nauczyciela, ustawa Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych. Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisko, na które prowadzony jest nabór: umiejętność obsługi komputera, znajomość modułów oprogramowania komputerowego linii Progman, znajomość oprogramowania: Płatnik, Bestia, SJO-Bestia, SIO, Budżet24, znajomość obsługi pakietu Office (Word, Excel), samodzielność, obowiązkowość, komunikatywność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, doświadczenie w rozliczaniu i ewaluacji projektów unijnych, doświadczenie w pracy w jednostce oświatowej; 1os.
* Pełna treść ogłoszenia o naborze (wraz z wymaganymi oświadczeniami i klauzulą informacyjną) dostępna jest na stronie BIP ZSMIO Nr 5 w Łomży: https://bip-lomza.pl/zsmio/6138
219- Nauczyciel współorganizujący proces kształcenia/Współpraca z nauczycielem prowadzącym. Wspieranie ucznia w procesie nauki. Dostosowywanie materiałów i metod pracy. Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych./ wykształcenie wyższe: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Umiejętności: Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych, ścisła współpraca z innymi nauczycielami, rodzicami i specjalistami. Diagnoza potrzeb i możliwości uczniów, dostosowywanie programu nauczania, opracowywanie Indywidualnych Programów Edukacyjno-Terapeutycznych (IPET). Dodatkowo wymagane wykształcenie, kierunek: oligofrenopedagogika/ do pracy z dziećmi z autyzmem/ z niepełnosprawnością ruchową lub surdopedagogika. Uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne; 1os.
207- Dziennikarz/ Redaktor/ Pisanie artykułów, przeprowadzanie wywiadów, redagowanie tekstów, tworzenie contentu na media społecznościowe./ Preferowane wykształcenie kierunkowe (dziennikarstwo, komunikacja) lub pokrewne. Mile widziany staż pracy w mediach, mile widziane doświadczenie w tematyce (biznes, kultura, polityka). Umiejętności: Pisanie: lekkie pióro, biegła znajomość języka polskiego, umiejętności tworzenia rożnych form dziennikarskich (artykuły, reportaże, wywiady). Wyszukiwanie informacji: skuteczny research, umiejętność weryfikacji źródeł. Komunikacja: umiejętność nawiązywania kontaktów, przeprowadzania wywiadów, pracy z rozmówcami. Redakcja: Umiejętność redagowania tekstów, dbałość o poprawność językową i merytoryczną. Organizacja pracy: samodzielność, terminowość, umiejętność planowania i realizacji zadań. Mile widziana znajomość języka angielskiego. Umiejętność pracy w zespole: współpraca z innymi dziennikarzami, grafikami, fotografami, operatorami kamery; 1os.
201-Specjalista ds. przygotowania inwestycji/ Współpraca z kierownikiem budowy. Nadzór nad zgodnością z umowami i ustaleniami. Prowadzenie ewidencji sprzętu./ wyk. wyższe kierunkowe lub pokrewne, uprawnienia/umiejętności: obsługa programu BriscCAD, prawo jazdy kat. B, umiejętności techniczne, analityczne, organizacyjne, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, doświadczenie zawodowe: mile widziane; 1os.
191- Specjalista w zakresie psychologii/ Zadania opiniodawczych zespołów sądowych specjalistów: sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań
psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich; zespoły na zlecenie sądu prowadzą także mediacje, przeprowadzają wywiady środowiskowe w sprawach nieletnich oraz prowadzą poradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin; zespoły mogą współdziałać z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu./ Wymagania konieczne: jako specjalista może być zatrudniona osoba: mająca pełną zdolność do czynności prawnych; posiadająca obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwo innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje jej prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach; mająca nieposzlakowaną opinię; która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; której stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku specjalisty; która ukończyła wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskała tytuł magistra lub ukończyła zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej; posiadająca co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letniej praktyki klinicznej. Dodatkowe atuty: wysoka kultura osobista; łatwość nawiązywania relacji z osobami poddanymi badaniom; łatwość formułowania wypowiedzi na piśmie; znajomość obsługi komputera (zwłaszcza edytora tekstu Word); dobra znajomość metod diagnostycznych stosowanych w diagnozie intelektu, osobowości osób dorosłych, dzieci i młodzieży; umiejętność pracy w zespole; ewentualnie: doświadczenie w pracy na stanowisku biegłego sądowego w zakresie psychologii, wykształcenie i praktyka w zakresie psychoterapii; 1 os.
189- Psycholog szkolny/ wykształcenie wyższe- kierunkowe: psychologia, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne; 1os.
188- Nauczyciel matematyki/ Nauczyciel w szkole podstawowej./ wykształcenie wyższe- kierunek: matematyka, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne; 1os.
187- Pracownik biurowy (praca w laboratorium)/ Obsługa programów specjalistycznych i sprzętu laboratoryjnego, praca w laboratorium/ wykształcenie wyższe- kierunek: ochrona środowiska lub chemia, znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, zdolności manualne i analityczne; 1os.
186- Inżynier inżynierii środowiska/ wykształcenie wyższe- inżynieria środowiska, obsługa programu AutoCAD lub podobnego, umiejętność analizy dokumentacji projektowej; 1os.
175- Nauczyciel/Psycholog szkolny./ wyksztalcenie wyższe II stopnia, kierunek: psychologia, uprawnienie: przygotowanie pedagogiczne, biegła obsługa komputera z obsługą Internetu; 1os.
163- Lekarz medycyny/Udzielanie świadczeń zdrowotnych. Praca: Łomża i powiat łomżyński/ wykształcenie wyższe medyczne, prawo wykonywania zawodu; 1 os.
162- Lekarz ginekolog/Udzielanie świadczeń zdrowotnych.(Praca: Łomża)/ wykształcenie wyższe medyczne, prawo wykonywania zawodu; 1 os.
152- Psycholog/ Świadczenie usług psychologicznych dla mieszkańców miasta./ Niezbędne wymagania: wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, minimum 2 letni staż pracy na stanowisku psychologa, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na przedmiotowym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, obywatelstwo polskie. Wymagania dodatkowe mile widziane: mile widziane kursy uzupełniające z zakresu psychologii, interwencji kryzysowej, przeciwdziałania przemocy domowej potwierdzone certyfikatami (zaświadczeniami), umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność i sumienność, znajomość przepisów prawnych z zakresu pomocy społecznej; 1 os.


Szczegółowe informacje na temat w/w ofert są dostępne na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży: www.lomza.praca.gov.pl


Osoby zainteresowane ofertami prosimy o kontakt z Powiatowym Urzędem Pracy w Łomży, ul. Nowogrodzka 1, pok. 309 (III piętro), tel. (86) 215 80 15.