Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze
WÓJT GMINY ŚNIADOWO
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. wymiaru podatków i opłat
w Referacie Budżetowo-Finansowym Urzędu Gminy Śniadowo
- Wymagania niezbędne:
-
-
obywatelstwo polskie,
-
zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
wykształcenie wyższe,
-
doświadczenie zawodowe – udokumentowany, co najmniej 2-letni staż pracy w urzędach administracji samorządowej,
-
biegła znajomość przepisów z zakresu ordynacji podatkowej, ustawy o podatku leśnym, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej,
-
biegła umiejętność obsługi programów komputerowych.
-
2. Wymagania dodatkowe:
-
-
Znajomość programów komputerowych z zakresu arkusza kalkulacyjnego i doświadczenie w obsłudze baz danych.
-
-
-
Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
-
Umiejętność pracy w zespole.
-
Odpowiedzialność, asertywność, kreatywność,
-
Sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy.
-
Zdolność do eliminowania sytuacji konfilktowych.
-
Utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy.
-
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
-
Naliczanie wymiaru łącznych zobowiązań podatkowych oraz podatków od osób fizycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-
Przygotowywanie decyzji w przedmiocie wymiaru podatków, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz prowadzenie i bieżąca aktualizacja składników podatkowych poszczególnych podatników.
-
-
-
Przygotowywanie decyzji osobom fizycznym w przedmiocie zwolnień, rozkładania na raty, odroczeń i umorzenia należności pieniężnych w ramach uprawnień Wójta oraz zaniechania poboru należności budżetowych w zakresie podatku leśnego, rolnego i od nieruchomości.
-
Prowadzenie kontroli powszechności i zupełności obciążeń podatkowych wraz z postępowaniem pokontrolnym.
-
-
-
Prowadzanie rejestru przypisów i odpisów decyzji i wykazów zbiorczych zobowiązań pieniężnych przez okresowe ich uzgadnianie z kontami podatkowymi.
-
-
-
Prowadzenie kontroli w terenie w zakresie składanych do tutejszego urzędu informacji podatkowych.
-
Ewidencjonowanie podań, odwołań i wniosków wnoszonych przez podatników i ich dalsze załatwianie.
-
-
-
Ustalanie okresowych i rocznych skutków finansowych udzielanych przez gminę ulg, odroczeń, zwolnień, umorzeń, zaniechania poboru, obniżenia stawek podatku wg obowiązujących przepisów.
-
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego przez producentów rolnych do produkcji rolniczej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
-
-
-
Ustalanie danych do sporządzania sprawozdań z zakresu prowadzonych spraw.
-
Znajomość aktualnych przepisów regulujących w/w obowiązki.
-
Przygotowanie akt do archiwum zakładowego z zakresu prowadzonego stanowiska.
-
4. Wymagane dokumenty:
-
-
list motywacyjny,
-
życiorys (CV),
-
kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 czerwca 2006 r. (Dz.U.2006.125.869),
-
-
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
-
-
-
kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
-
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku zatrudnienia, kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
-
oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw
-
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. 4 powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, w związku z realizacją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) oraz przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2022.530 t.j.).
-
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Śniadowo lub przesłać pocztą do dnia 25 października 2022r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Śniadowo, 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11, w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. wymiaru podatków i opłat w Referacie Budżetowo-Finansowym Urzędu Gminy Śniadowo"
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 86 309 08 00
6. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
-
Stanowisko: administracyjne
-
Wymiar czasu pracy: pełny etat
-
Miejsce pracy: Urząd Gminy Śniadowo, 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka
-
Praca na parterze
-
Budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
-
Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz obsługą interesanta.
-
7. Dodatkowe informacje:
-
-
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Śniadowo oraz tablicy informacyjnej Urzędu, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2022.530 t.j.).
-
-
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2021 poz.573, z póź. zm.) jest niższy niż 6%.
-
Pliki do pobrania:
-
Kwestionariusz osobowy (docx)
14 paź 2022 12:43
0,02 MB
-
Oświadczenia (docx)
14 paź 2022 12:43
0,01 MB
-
Klauzula informacyjna (docx)
14 paź 2022 12:44
0,01 MB