Konkurs przeznaczony był dla dzieci ze szkół podstawowych z terenu Gminy Śniadowo. Miał na celu promocję gminy, rozwijanie postaw patriotycznych poprzez bliższe poznanie swojej miejscowości, jej zabytków i ważniejszych obiektów w gminie, rozwijanie wyobraźni i zdolności plastycznych, wyrażanie swoich emocji za pomocą środków plastycznych.
Organizowany i oceniany był w 3 kategoriach wiekowych:
I kategoria – klasy I-III
II kategoria – klasy IV-VI
III kategoria – klasy VII-VIII
Komisja Konkursowa w składzie:
w dniu 4 listopada 2022 roku oceniła 52 prace, które wpłynęły na konkurs.
Do konkursu zakwalifikowano 49 prac( 3 prace wykonano niezgodnie z regulaminem).
Oceniając prace komisja brała pod uwagę:
- zgodność pracy z tematem konkursu,
- samodzielność i estetykę wykonania,
- oryginalność,
- wykorzystanie różnych form i technik plastycznych.
Komisja nagrodziła następujące osoby:
I kategoria – klasy I-III
Nagrody
1. Miłosz Dymerski - SP Śniadowo
1. Iga Wądołkowska - SP Śniadowo
2. Amelia Hubert - SP Śniadowo
3. Aleksandra Grodzka - SP Śniadowo
3. Emilia Pavlova - SP Szczepankowo
Wyróżnienia:
1. Zuzanna Chojnicka - SP Śniadowo
2. Laura Drozd - SP Śniadowo
3. Amelia Gumkowska - SP Śniadowo
4. Małgorzata Kośnik - SP Śniadowo
5. Paula Strzelecka - SP Szczepankowo
6. Aleksandra Tomaszewska - SP Szczepankowo
II kategoria – klasy IV-VI
Nagrody
1. Zuzanna Ochocińska - SP Szczepankowo
2. Zofia Żebrowska - SP Szczepankowo
3. Jakub Tyszka - SP Śniadowo
Wyróżnienia:
1. Szymon Bruliński - SP Śniadowo
2. Krystian Chmielewski - SP Szczepankowo
III kategoria – klasy VII-VIII
Nagrody
1. Julia Kurpiewska - SP Szczepankowo
1. Natalia Anna Olszewska - SP Śniadowo
Osoby nagrodzone i wyróżnione otrzymały dyplomy i Vouchery do KINA MILLENIUM w Łomży oraz nagrody książkowe. Pozostali uczestnicy otrzymali dyplomy za udział w konkursie.
Laureatom serdecznie gratulujemy, a wszystkim uczestnikom dziękujemy na piękne prace i zaangażowanie.
Wszystkie prace można obejrzeć na wystawie pokonkursowej w Bibliotece Publicznej Gminy Śniadowo lub w galerii.