Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
posiada następujące oferty pracy aktualne na dzień 17.05.2024r.
Wykształcenie podstawowe, zawodowe:
167- Kasjer – sprzedawca/ obsługa kasy fiskalnej, obsługa działu mięsnego, dbanie o porządek na sali sprzedaży, dbanie o ekspozycję towarów/ wyk. podstawowe; 1os.
166- Kasjer – sprzedawca/ obsługa kasy fiskalnej, obsługa działu mięsnego, dbanie o porządek na sali sprzedaży, dbanie o ekspozycję towarów/ wyk. podstawowe; 1os.
161- Piekarz/Wyrób i wypiek pieczywa./ wyk. zawodowe- piekarz, doświadczenie zawodowe: mile widziane; 1os.
160- Monter instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych/ Prace związane z montażem instalacji wodno- kanalizacyjnych./ wyk. zasadnicze zawodowe, doświadczenie zawodowe jako monter instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, prawo jazdy kat. B- mile widziane; 1os.
155- Operator koparki- kierowca samochodu ciężarowego/ Operator koparki; kierowca samochodu ciężarowego (kat. C). Praca: woj. podlaskie/ wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. C, uprawnienia: operator koparki, mile widziane - uprawnienia na przewóz rzeczy; doświadczenie- mile widziane; 1os.
147- Monter ociepleń budynków/ Prace przy dociepleniach budynków. Praca na wysokości do 15 m. Praca: Łomża/ wykształcenie podstawowe, doświadczenie zawodowe, umiejętność wykonywania prac przy dociepleniach budynków; 2os.
146- Kierowca/ Przewóz i załadunek towarów./ wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. B; 1os.
145-Masarz/ Prace przy produkcji wędlin./ wykształcenie zawodowe, wymagane doświadczenie zawodowe; 1os.
139 Fakturzystka/Wystawianie faktur, dyktowanie wózków do faktury/ wykształcenie zasadnicze zawodowe lub średnie zawodowe, obsługa komputera, orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych; 1 os.
136- Brukarz/ Wykonywanie prac brukarskich przy budowie ogrodzeń./ wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. B, wymagane doświadczenie zawodowe; 1os.
134- Pracownik utrzymania czystości (sprzątaczka)/ Utrzymanie czystości wewnątrz obiektu (stacja paliw)./chęć do pracy; 1os.
130– Frezer/ Obróbka metalu skrawaniem na maszynach manualnych/ wykształcenie zasadnicze zawodowe, wymagany staż pracy, umiejętność: frezowanie- obróbki metalu skrawaniem; 1os
119- Operator koparko-ładowarki lub minikoparki/Operator koparki ,praca woj. podlaskie/ wykształcenie zasadnicze zawodowe, wymagane doświadczenie zawodowe, uprawnienia: na koparki lub minikoparki.;1os.
118 - Monter wod-kan./ Monter instalacji wod-kan. i gazowych, praca woj. podlaskie/ wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie zawodowe/staż pracy 1 rok, mile widziana umiejętność zgrzewania rur PE;1os.
113- Hydraulik/Wykonywanie prac przy instalacjach hydraulicznych, przygotowanie do montażu instalacji hydraulicznych/, wyk. podstawowe, prawo jazdy kat. B, wymagany minimum 1rok w zawodzie hydraulika ( *istnieje również możliwość przyuczenia); 1os.
100- Kierowca kat. C+E /Przewóz towarów. Praca Polska-Litwa/ wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. C+E, mile widziane 2 lata doświadczenia; 1os.
94- Monter instalacji sanitarnych/ Montowanie instalacji sanitarnych praca: woj. podlaskie/ wykształcenie zawodowe, doświadczenie- mile widziane, ewentualnie osoba chętna do przyuczenia; 1 os.
Wykształcenie średnie:
159- Projektant maszyn urządzeń technicznych/ Projektowanie maszyn i urządzeń technicznych./ wykształcenie min. średnie, znajomość programów AutoCAD, SOLIDWORKS itp., mile widziane doświadczenie zawodowe; 1os.
158- Kierownik sklepu/ Zarządzanie sklepem spożywczym sieci PRIM, odpowiedzialność za odpowiednią ilość towaru i estetykę sklepu, zarządzanie podległym personelem, prowadzenie dokumentacji handlowej sklepu, praca w programie komputerowym./ średnie zawodowe, umiejętność: obsługa kasy fiskalnej i programu magazynowego, umiejętność: zarządzanie zespołem, doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata; 1os.
157- Kasjer- sprzedawca/ Sprzedaż produktów sanitarno-metalowych./ wyk. średnie, znajomość obsługi komputera, znajomość programu WAPRO Mag, mile widziane doświadczenie; 1os.
153- Technolog przemysłu spożywczego/ Współpraca przy realizacji strategii badawczo-rozwojowej firmy. Tworzenie koncepcji rozwoju nowych produktów. Optymalizacja gotowych receptur. Uczestnictwo w panelu sensorycznym. Nadzorowanie rynku w celu pozyskania nowych technologii i produktów./ wykształcenie średnie/wyższe, kierunek: technologia żywności, żywienie człowieka lub pokrewne, doświadczenie zawodowe/staż pracy: min. 3 lata; umiejętność analitycznego myślenia, wielozadaniowość i dobre zarządzanie czasem pracy, dokładność w realizacji zadań; komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, dodatkowe: orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych; 1os.
151- Asystent ds. technologii żywności/ Asysta w zakresie analiz organoleptycznych żywności. Udział w przygotowaniu prób do badań i prób ofertowych. Obsługa sprzętu laboratoryjnego. Pomoc w opracowaniu i archiwizacji dokumentacji. Wsparcie zespołu w codziennych obowiązkach./ wykształcenie średnie/ wyższe (kierunek/specjalność: technologia żywności lub pokrewne), umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania, komunikatywność, podzielność uwagi, kreatywność, pomysłowość i pasja do kulinariów; 1os.
149- Pracownik porządkowy, zaopatrzeniowiec/ Utrzymanie czystości oraz dbanie o estetykę i porządek przestrzeni firmowych. Wsparcie w organizacji spotkań i imprez firmowych. Obsługa pomieszczeń socjalnych. Wysyłka korespondencji, w tym obsługa kurierów. Prowadzenie rejestru zapasów, realizacja zamówień artykułów i materiałów eksploatacyjnych. Realizacja dodatkowych obowiązków zgodnie z bieżącymi potrzebami formy./ wykształcenie średnie, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B; 1os.
143- Robotnik magazynowy- kierowca/Rozładunek, załadunek towaru. Przewóz towaru(materiały budowlane), wyk. średnie zawodowe, prawo jazdy kat. B, mile widziane- uprawnienia na operatora wózka widłowego; 1os
141- Asystent projektanta/ Pomoc przy projektowaniu sieci energetycznych./ wykształcenie min. średnie, typ- techniczne, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość obsługi komputera (w tym programu Excel), doświadczenie zawodowe- mile widziane; 2os.
140- Pracownik fizyczny/ Pomoc przy wykonywaniu sieci energetycznych./ wykształcenie średnie zawodowe, prawo jazdy kat. B, odpowiedzialność, sumienność; 2os.
133- Kasjer- sprzedawca/ Obsługa klienta stacji paliw. Obsługa kasy fiskalnej, towarowanie. Utrzymanie porządku na stanowisku pracy. Praca: Stacja paliw Chomentowo Zachód/ wykształcenie średnie, umiejętność obsługi kasy fiskalnej, doświadczenie zawodowe- mile widziane; 2os.
124- Doradca klienta/ Bieżąca obsługa Klientów, zgodna z najwyższymi standardami Banku. Aktywne budowanie i utrzymanie relacji biznesowych z Klientami Placówki.
Realizacja wyznaczonych celów zgodnie z przyjętymi standardami. Pozyskiwanie nowych klientów/ wykształcenie min. średnie, minimum 6-cio miesięczne doświadczenie w obsłudze lub aktywnym pozyskiwaniu klienta, umiejętność efektywnej organizacji pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, systematyczność w działaniu,*dodatkowe informacje: pracodawca oferuje: szkolenia wstępne i rozwojowe, wynagrodzenie podstawowe i system premiowy oparty o wyniki sprzedażowe, konkursy sprzedażowe z nagrodami, przyjazną atmosferę i ducha współpracy; 1os.
123- Pomoc specjalisty ds. sprzedaży/ Rozkładanie towaru. Układanie towaru. Przygotowanie towaru do sprzedaży. Kompletowanie towaru. Tworzenie ekspozycji narzędzi. Dbanie o porządek w sklepie. Informowanie klienta/ wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w branży narzędziowej, łatwość nawiązywania relacji, prawo jazdy kat. B, dodatkowe wymagania: sumienność, punktualność, dyspozycyjność; 2 os.
122- Specjalista ds. sprzedaży/ Doradztwo z zakresu branży narzędziowej. Profesjonalna obsługa klienta. Przygotowywanie ofert handlowych. Kompletowanie zamówień. Obsługa systemu sprzedażowego WF-MAG, WAPRO. Przyjmowanie towaru./ wykształcenie średnie, oświadczenie zawodowe/staż pracy: branża narzędziowa, doświadczenie w obsłudze klienta, podstawowa znajomość programu WF-MAG, WAPRO, punktualność, dyspozycyjność, sumienność, dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu relacji, prawo jazdy kat. B; 2 os.
115- Pielęgniarka/Funkcje pielęgnacyjne wobec rodziny i jej członków w środowisku ich zamieszkania w sytuacji zdrowia, choroby i niepełnosprawności. Praca w gabinecie zabiegowym. Miejsce pracy: Gabinet Lekarza Rodzinnego Filia w Olszynach/ wykształcenie wyższe kierunkowe II stopnia lub wykształcenie średnie kierunkowe/wyższe kierunkowe I stopnia + kurs kwalifikacyjny pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarki; mile widziane: kurs szczepień, kurs EKG oraz prawo jazdy kat. B/; 1os.
Wykształcenie policealne/pomaturalne/wyższe:
170- Pracownik obsługi prawnej/ informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym oraz o stwierdzonych naruszeniach prawa i przedstawianie wniosków w celu usunięcia przyczyn nieprawidłowości; sporządzanie opinii prawnych; opiniowanie projektów dokumentów kompetencyjnych i normatywno - rozkazodawczych, projektów decyzji, rozkazów personalnych i postanowień w postępowaniu administracyjnym; zastępstwo prawne przed sądami i innymi organami orzekającymi; opiniowanie projektów zawieranych umów; uzgadnianie dokumentów wewnętrznych jednostki, pism i decyzji pod względem formalno-prawnym; udzielanie pomocy prawnej w prowadzeniu postępowań powypadkowych; badanie zasadności zgłaszanych roszczeń odszkodowawczych i przedstawianie wniosków co do sposobu ich załatwiania; udzielanie pomocy prawnej właściwym organom Dowódcy 18 Pułku Logistycznego w Łomży przy opracowywaniu projektów rozkazów, decyzji administracyjnych, dokumentów powodujących zobowiązania finansowe oraz opiniowania ich pod względem formalno-prawnym; udzielanie bieżących porad prawnych pracownikom i żołnierzom oraz kadrze na samodzielnych stanowiskach pracy; wykonywanie doradztwa prawnego podczas podejmowania decyzji o prowadzeniu operacji wojskowych na określonych obszarach w celu eliminowania skutków tych działań na społeczeństwo i środowisko; udzielanie pomocy prawnej osobom prowadzącym postępowanie wyjaśniające i rozpatrującym sprawy w związku ze stwierdzeniem szkód w mieniu wojskowym; udzielanie pomocy prawnej osobom prowadzącym postępowania dyscyplinarne w zakresie prowadzonych spraw; prowadzenie szkoleń specjalistycznych w 18 Pułku Logistycznym, w tym m.in.: z zakresu
Międzynarodowego Prawa Humanitarnego Konfliktów Zbrojnych; udział w pracach komisji antymobbingowej w przypadku jej powołania; udział w szkoleniach Radców Prawnych organizowanych w ramach szkolenia Wojskowej Służby Prawnej./ Wymagania konieczne: Kwalifikacje zawodowe: posiadanie dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich na kierunku prawo. Posiadanie tytułu prawnego radcy prawnego/adwokata- wpis na listę radców prawnych/adwokatów do wykonywania zawodu. Znajomość zagadnień ze spraw wojskowych, w tym w szczególności znajomości ustawy o obronie Ojczyzny, ustawy o dyscyplinie wojskowej, ustawy o finansach publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, prawa cywilnego, prawa gospodarczego, prawa handlowego, prawa administracyjnego, procedury administracyjnej, karnej oraz cywilnej. Doświadczenie w obsłudze jednostki organizacyjnej resortu obrony narodowej. Doświadczenie w sporządzaniu pism procesowych, umów, postanowień i decyzji administracyjnych. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Znajomość przepisów wewnętrznych MON regulujących obsługę prawną jednostek wojskowych oraz system pracy biurowej; 1os.
169- Psycholog/ Poradnictwo psychologiczne indywidualne dla dzieci, dorosłych, dla par, rodzin, warsztaty grupowe./ wykształcenie wyższe, kierunek: psychologia, doświadczenie zawodowe/ staż pracy: min. 2 lata; uprawnienia/umiejętności: poradnictwo i interwencja kryzysowa; 1 os.
165- Młodszy specjalista/inspektor pracy/ Młodszy specjalista/inspektor pracy/ Kontrola zakładów różnych branż.1. W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego: udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy, prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych, rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej, współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej. W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty: prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej, wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną, realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy. * Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy: wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa podlaskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2024 poz. 97); prowadzenie działań prewencyjno-promocyjnych; doradztwo w zakresie prawa pracy i bhp./ Wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie wyższe z tytułem mgr lub mgr inż. (preferowane kierunki: prawnicze, budownictwo, energetyka lub pokrewne, mechanika i budowa maszyn, automatyka i robotyka, leśnictwo, inżynieria środowiska, inżynieria i technologia chemiczna), minimum 1 rok stażu pracy w ramach stosunku pracy. Wymagania dodatkowe: ogólna wiedza z zakresu prawa pracy, w tym przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, wiedza ogólna z zakresu ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy, dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B.* Kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2024 poz.97), m.in.: posiadać obywatelstwo polskie, posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych, posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; 1os.
*Szczegółowa informacja o naborze wraz z wymaganymi załącznikami znajduje się na stronie: https://www.gov.pl/web/pip/oip-bialystok-aplikacja-0524
164- Specjalista ds. rozwoju zawodowego- stażysta/ / Diagnozowanie potrzeb uczestników i absolwentów OHP w zakresie szkoleń zawodowych. Organizacja szkoleń zawodowych dla osób pełnoletnich, szczególnie dla uczestników oraz absolwentów OHP. Organizacja indywidualnych spotkań konsultacyjno- informacyjnych z uczestnikami OHP w celu zebrania informacji o kompetencjach i kwalifikacjach uczestnika, ustalenia potrzeb szkoleniowych uczestnika, przedstawienia oferty szkoleniowej, skierowania na szkolenie, skierowania do doradcy zawodowego bądź pośrednika pracy, wskazywania możliwości zdobywania nowych kwalifikacji zawodowych zgodnie z potrzebami rynku pracy oraz predyspozycjami klientów. Pozyskiwanie gwarancji zatrudnienia od pracodawców, na podstawie których organizowane są szkolenia zawodowe. Opracowanie planu pracy w zakresie realizacji szkoleń zawodowych. Sporządzanie analiz dotyczących sytuacji młodzieży na lokalnym rynku pracy, analizowanie rynku pracy w kontekście potrzeb szkoleniowych klienta. Rozpoznanie lokalnego rynku pracy i edukacji, jego najważniejszych uczestników tj. pracodawców, instytucji działających na rzecz młodzieży. Prowadzenie ścisłej współpracy z jednostkami pionu rozwoju zawodowego oraz z jednostkami pionu kształcenia i wychowania na terenie CEiPM i województwa. Współpraca przy realizacji projektów lub innych programów realizowanych w OHP. Opracowywanie sprawozdań okresowych i zbiorczych analiz oraz przekazywanie ich do WK OHP zgodnie z obowiązującymi zasadami i terminami. Realizacja warsztatów godzenia ról zawodowych i rodzinnych dla uczestników HP./ WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Wykształcenie wyższe. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: Znajomość obsługi MS Office, w szczególności MS Excel. Umiejętność nawiązywania kontaktów. Bardzo dobra organizacja pracy własnej. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Nastawienie na realizację celów, rzetelność, terminowość. Sumienność, kreatywność, komunikatywność i odpowiedzialność. Odporność na stres i elastyczność; 1os.
* szczegółowa informacja, gdzie jest umieszczona oferta pracy wraz z szablonami wymaganych dokumentów znajduje się na BIP Podlaskiej WK OHP, link: https://podlaskaohp.bip.gov.pl/search/joboffers/
163- Inspektor d/s ciepłownictwa/ Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej sieci cieplnej, sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem prac związanych z usuwaniem awarii, monitoring sprawności aparatury kontrolno- pomiarowej, bieżąca aktualizacja bazy danych o miejskiej sieci cieplnej./ wykształcenie wyższe techniczne, preferowane ciepłownicze, prawo jazdy kat. B, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, znajomość programów AutoCad, Norma, MS Office. Dodatkowe wymagania: znajomość budowy i zasad eksploatacji urządzeń technologicznych; 1os.
162- Pracownik biurowy/ Prace biurowe./ wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane geodezyjne; 2os.
156- Staż urzędniczy z przeznaczeniem na stanowisko księgowego (Sygnatura konkursu: 3002-4.1111.4.2024)/ analizowanie i kontrolowanie dokumentacji finansowej pod względem formalno- rachunkowym oraz przygotowywanie do zatwierdzenia zgodnie z instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych; ewidencjonowanie i rozliczanie sum depozytowych; ewidencjonowanie rachunków, faktur, not obciążeniowych w systemie finansowo księgowym; przygotowywanie rachunków, faktur, not do realizacji w elektronicznym systemie bankowości./ Wymagania niezbędne stawiane kandydatom: pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanieo przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, posiadanie obywatelstwa polskiego, wykształcenie wyższe na poziomie studiów pierwszego stopnia, znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów wykonawczych oraz znajomość przepisów i zagadnień z obszaru finansów publicznych, znajomość zagadnień z zakresu prowadzenia analitycznej ewidencji księgowej, wydatków i kosztów budżetowych, ewidencji analitycznej dochodów budżetowych, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, biegła znajomość i umiejętność wykorzystania MS EXEL i MS WORD do zadań ewidencyjnych i analitycznych oraz do sprawozdawczości i korespondencji, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku (praca przy komputerze powyżej 6 godz. dziennie).Wymagania pożądane: wykształcenie z zakresu finansów, rachunkowości oraz ekonomii, doświadczenie na stanowisku księgowego, znajomość zagadnień z obsługi systemów finansowo księgowych, umiejętność wykorzystania innych informatycznych narzędzi w codziennej pracy, takich jak: aplikacje ewidencyjne, księgowe i inne aplikacje produkcyjne, odporność na stres, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, wiedza ogólna oraz dotycząca organizacji i funkcjonowania prokuratury. *Stosownie do art. 2 pkt. 7 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U. z 2018 r., poz. 577t.j.) urzędnikiem może zostać osoba, która odbyła staż urzędniczy w sądzie i w prokuraturze, co oznacza konieczność odbycia w ramach przedmiotowego zatrudnienia stażu urzędniczego na zasadach określonych z przywołanej ustawy przez kandydata nie spełniającego tego warunku. Na podstawie art. 3 ust. 3 w/w ustawy od odbycia stażu urzędniczego zwolnione są osoby, które ukończyły aplikację sędziowska lub prokuratorską. Na podstawie art.. 3 tejże ustawy Prokurator Okręgowy może zwolnić kandydata z tego obowiązku; 1os.
*szczegółowe informacje nt. konkursu (wraz z załącznikami) znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/po-lomza/konkurs-na-staz-urzedniczy---3002-4111142025
154- Podinspektor stanowisko do obsługi księgowej i administracyjnej/Praca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży/Prowadzenie rozliczeń wynagrodzenia rodzin zastępczych; przygotowywanie not księgowych; uzgadnianie planu finansowego i wykonania wydatków budżetowych w poszczególnych paragrafach klasyfikacji budżetowej oraz zadaniach; sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym; bieżące dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków budżetowych; prowadzenie bieżącej sprawozdawczości jednostki; przygotowywanie projektów decyzji o odpłatność rodziców biologicznych za pobyt dzieci w rodzinach zastępczych i placówkach opiekuńczo wychowawczych; prowadzenie archiwum zakładowego PCPR, przyjmowanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji, udostępnianie dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym osobom upoważnionym, inicjowanie brakowania oraz brakowanie dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w PCPR, przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego./ Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania: Niezbędne (obligatoryjne podlegające ocenie w ramach wstępnej kwalifikacji kandydatów): wykształcenie wyższe ekonomiczne; co najmniej 3 lata stażu pracy w księgowości; bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o samorządnie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych; bardzo dobra umiejętność obsługi komputera z zakresu obsługi programów biurowych; obywatelstwo polskie; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; nieposzlakowana opinia; cechy osobowościowe: umiejętność organizacji pracy, umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, komunikatywność, rzetelność. Dodatkowe (preferowane podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydatów): znajomość techniki opracowywania aktów prawnych (uchwał, zarządzeń) oraz decyzji administracyjnych; znajomość przepisów płacowych, kadrowych i ZUS; znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, znajomość prowadzenia archiwum zakładowego; dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; odporność na stres; 1os.
152- Inspektor/ Prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów wypoczynkowych
i innych nieobecności pracowników zatrudnionych w podległych sądach z wykorzystaniem systemów informatycznych; prowadzenie ewidencji i wystawianie legitymacji służbowych dla pracowników sądów oraz sędziów w stanie spoczynku; przygotowywanie projektów decyzji, wniosków kadrowych, regulaminów i procedur wewnętrznych w sprawach kadrowych wynikających z obowiązujących przepisów: ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych, ustawy o urzędnikach sądów i prokuratury, ustawy o kuratorach sądowych, kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych dotyczących pracowników sądów; zakładanie i prowadzenie akt osobowych sędziów, asystentów sędziego, specjalistów, kuratorów, urzędników i innych pracowników sądu; prowadzenie spraw szkoleniowych pracowników; sporządzanie sprawozdań, analiz, wykazów i innych raportów z obszaru kadrowego; prowadzenie teczek tematycznych korespondencji wyłączonej z prowadzenia w systemie EZD PUW, znajdujących się w Oddziale Administracyjnym z zakresu spraw kadrowych, niezwiązanych z prowadzeniem akt osobowych; ewidencjonowanie wpływającej do Oddziału Administracyjnego korespondencji w systemie informatycznym EZD PUW z zakresu spraw kadrowych; obsługa programu Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr (ZSRK SAP); obsługa czynności związanych z dokonywanymi ocenami kwalifikacyjnymi pracowników i procesami nominacyjnymi sędziów/Wymagania niezbędne dotyczące osób ubiegających się o zatrudnienie: pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, wykształcenie wyższe na poziomie studiów pierwszego stopnia, znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa pracy, co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowych potwierdzone odpowiednimi dokumentami (np. zaświadczenia, świadectwa pracy, zakresy czynności itp.), znajomość metod i technik pracy biurowej, umiejętność redagowania pism, dokumentów i informacji, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i praktyczna znajomość pakietu biurowego MS Office, odporność na stres, dobra organizacja pracy własnej, praca pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole. Preferowane wymagania dodatkowe: preferowany kierunek studiów: administracja i nauki pokrewne lub studia podyplomowe w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne, umiejętność szybkiego pozyskiwania i praktycznego stosowania nowej wiedzy, doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowych w jednostkach administracji publicznej, znajomość systemów informatycznych z zakresu prowadzenia spraw kadrowych, terminowość, odpowiedzialność, rzetelność i komunikatywność, wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej. Dodatkowe atuty: staż pracy w sądzie lub prokuraturze na podobnym stanowisku; wiedza w zakresie struktury i organizacji sądów powszechnych, w tym znajomość: ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 334), ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 577); ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o kuratorach sądowych ( tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1095); rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2019 r. Regulamin urzędowania sądów powszechnych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2514 z późn. zm.); zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 czerwca 2019 r. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz. Urz. MS z 2019 r. poz. 138 z późn. zm.); 1os.
*Szczegóły zawarte w ogłoszeniu nr A.110.3.2024 zamieszczonym na stronie Sądu Okręgowego w Łomży: www.lomza.so.gov.pl - oferty pracy
150- Specjalista ds. administracyjno-biurowych/Przyjmowanie i kierowanie połączeń telefonicznych oraz udzielanie informacji. Zarządzanie pocztą, przesyłkami i obiegiem dokumentacji. Zarządzanie pocztą, przesyłkami i obiegiem dokumentacji. Zarządzanie stanem magazynowym materiałów eksploatacyjnych. Wsparcie komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie. Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych i wewnątrz firmowych. Obsługa przestrzeni administracyjnej oraz dbanie o porządek. Obsługa przestrzeni administracyjnej oraz dbanie o porządek. Wykonywanie innych zadań związanych z obsługą administracyjną zgodnie z potrzebami firmy./ wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe/staż pracy min. 3 lata na tożsamym stanowisku, dyspozycyjność, wielozadaniowość i dobre zarządzanie czasem pracy, komunikatywność oraz umiejętności pracy w zespole, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu; 1os.
121- Inżynier inżynierii środowiska/wykształcenie wyższe- inżynieria środowiska (lub w trakcie studiów), mile widziane uprawnienia sanitarne, *pracodawca umożliwia zdobycie uprawnień; 1 os.
120- Specjalista ds. przygotowania produkcji /Przygotowywanie umów z wykonawcami i dostawcami. Przygotowywanie ofert przetargowych, analiza dokumentacji i projektów/ wykształcenie wyższe kierunek: administracja lub wyższe techniczne, wymagane doświadczenie w pracy w administracji lub w branży budowlanej, prawo jazdy kat. B; 1os.
117- Lekarz medycyny/ udzielanie świadczeń zdrowotnych. /*PRACA: ŁOMŻA I POWIAT ŁOMŻYŃSKI/ wykształcenie wyższe, medyczne: specjalizacja z medycyny rodzinnej, pediatrii lub chorób wewnętrznych, prawo do wykonywania zawodu; 4 os.
116- Lekarz ginekolog/ Udzielanie świadczeń zdrowotnych./ wykształcenie wyższe, medyczne: specjalizacja z ginekologii, prawo do wykonywania zawodu; 1 os.
88–Pielęgniarka/ Opieka nad mieszkańcami DPS. Udzielanie doraźnej pomocy pielęgniarskiej. Pielęgnacja chorych. Wykonywanie zabiegów zleconych, wykształcenie średnie pielęgniarskie (z uzyskanym dyplomem) lub wykształcenie wyższe, kierunek: pielęgniarstwo; doświadczenie zawodowe: mile widziane; uprawnienie: prawo do wykonywania zawodu; 1os.
Szczegółowe informacje na temat w/w ofert są dostępne na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży: www.lomza.praca.gov.pl
Osoby zainteresowane ofertami prosimy o kontakt z Powiatowym Urzędem Pracy w Łomży, ul. Nowogrodzka 1, pok. 106 (I piętro), tel. (86) 215 80 15.