Decyzja o umorzeniu podatku od środków transportowych i zobowiązań podatkowych (podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny)
Miejsce załatwienia sprawy
Inspektor do spraw księgowości podatkowej lub wymiaru podatków - pokój numer 1.
Wymagane dokumenty
Podanie o umorzenie podatku
Dokumenty stanowiące o sytuacji majątkowej i rodzinnej podatnika:
zaświadczenie o osiąganych dochodach podatnika oraz członków rodziny, o stanie zdrowia, jeżeli w rodzinie podatnika występuje choroba przewlekła lub na utrzymaniu jest osoba niepełnosprawna,
inne (motywujące podanie)
Dokumenty stanowiące o sytuacji majątkowej i rodzinnej podatnika:
zaświadczenie o osiąganych dochodach podatnika oraz członków rodziny, o stanie zdrowia, jeżeli w rodzinie podatnika występuje choroba przewlekła lub na utrzymaniu jest osoba niepełnosprawna,
inne (motywujące podanie)
Opłaty:
bez opłat
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
1 miesiąc, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy, licząc od daty złożenia przez wnioskodawcę kompletu wymaganych dokumentów.
Tryb odwoławczy:
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży za pośrednictwem Wójta Gminy w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji
Podstawa prawna:
Art. 13 § 1, pkt 1, art. 67 § 1, art. 207 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 z późn. zm.), art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 26.11.1998r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego na lata 1999-2001 (Dz. U. Nr 150, poz. 983 z późn. zm.).
Data sporządzenia
środa, 23 lip 2003 11:44
Data zatwierdzenia
środa, 23 lip 2003 11:50