BIP Urzędu Gminy w Śniadowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Decyzja o umorzeniu podatku od środków transportowych i zobowiązań podatkowych (podatek od nieruchomości, podatek rolny, podatek leśny)

Miejsce załatwienia sprawy

Inspektor do spraw księgowości podatkowej lub wymiaru podatków - pokój numer 1.

Wymagane dokumenty

Podanie o umorzenie podatku
Dokumenty stanowiące o sytuacji majątkowej i rodzinnej podatnika:
zaświadczenie o osiąganych dochodach podatnika oraz członków rodziny, o stanie zdrowia, jeżeli w rodzinie podatnika występuje choroba przewlekła lub na utrzymaniu jest osoba niepełnosprawna,
inne (motywujące podanie)

Opłaty:

bez opłat

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):

1 miesiąc, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy, licząc od daty złożenia przez wnioskodawcę kompletu wymaganych dokumentów.

Tryb odwoławczy:

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łomży za pośrednictwem Wójta Gminy w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji

Podstawa prawna:

Art. 13 § 1, pkt 1, art. 67 § 1, art. 207 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja Podatkowa (Dz. U. Nr 137, poz. 926 z późn. zm.), art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 26.11.1998r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego na lata 1999-2001 (Dz. U. Nr 150, poz. 983 z późn. zm.).

Data sporządzenia

środa, 23 lip 2003 11:44

Data zatwierdzenia

środa, 23 lip 2003 11:50
Data dodania: środa, 23 lip 2003 11:44
Data upublicznienia: środa, 23 lip 2003 11:50
Opublikował(a): Michał Kamiński
Zaakceptował(a): Michał Kamiński
Artykuł był czytany: 2840 razy