Z A R Z Ą D Z E N I E NR 23/1/07 WÓJTA GMINY ŚNIADOWO
z dnia: 21 maja 2007 roku
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia, oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 60 000 EURO na Przebudowę dróg gminnych na terenie gminy Śniadowo – etap II.
Na podstawie art. 19 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołać Komisję Przetargową do opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonania oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, w składzie:
1.
Jan Kurpiewski przewodniczący komisji
2.
Małgorzata Serdyńska
sekretarz komisji
3.
Anna Chyżowska członek komisji
§ 2
Do zadań komisji należy:
1.Opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.Bezpośrednio przed otwarciem ofert, podać kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3.Publiczne otwarcie ofert, z podaniem nazwy oraz adresu oferenta, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach i wypełnienie odpowiednich załączników do protokołu.
4.Sporządzenie dokumentacji postępowania i przedłożenie jej do zatwierdzenia przez zamawiającego.
5.Dokonanie wyboru nowego oferenta, z pośród pozostałych ofert, którego oferta jest najkorzystniejsza z pośród złożonych ofert, w przypadku uchylenia się od podpisania umowy oferenta, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
§ 3
1.Komisja przetargowa pracować będzie zgodnie z opracowanym Regulaminem Komisji Przetargowej i Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
§ 4
Komisja przetargowa ma prawo wnioskować o unieważnienie przetargu lub odrzucenie oferty w przypadkach określonych w art. 24, 89 i 93 Ustawy, Prawo zamówień publicznych.
§ 5
1.Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2.Komisja Przetargowa dniu 20 czerwca 2007 roku dokona publicznego otwarcia złożonych ofert.
3.Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
ZATWIERDZAM:
Wójt
Andrzej Zaremba
§ 1
Powołać Komisję Przetargową do opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonania oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, w składzie:
1.
Jan Kurpiewski przewodniczący komisji
2.
Małgorzata Serdyńska
sekretarz komisji
3.
Anna Chyżowska członek komisji
§ 2
Do zadań komisji należy:
1.Opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.Bezpośrednio przed otwarciem ofert, podać kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3.Publiczne otwarcie ofert, z podaniem nazwy oraz adresu oferenta, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach i wypełnienie odpowiednich załączników do protokołu.
4.Sporządzenie dokumentacji postępowania i przedłożenie jej do zatwierdzenia przez zamawiającego.
5.Dokonanie wyboru nowego oferenta, z pośród pozostałych ofert, którego oferta jest najkorzystniejsza z pośród złożonych ofert, w przypadku uchylenia się od podpisania umowy oferenta, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
§ 3
1.Komisja przetargowa pracować będzie zgodnie z opracowanym Regulaminem Komisji Przetargowej i Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
§ 4
Komisja przetargowa ma prawo wnioskować o unieważnienie przetargu lub odrzucenie oferty w przypadkach określonych w art. 24, 89 i 93 Ustawy, Prawo zamówień publicznych.
§ 5
1.Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2.Komisja Przetargowa dniu 20 czerwca 2007 roku dokona publicznego otwarcia złożonych ofert.
3.Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
ZATWIERDZAM:
Wójt
Andrzej Zaremba