BIP Urzędu Gminy w Śniadowie

Biuletyn Informacji Publicznej

Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 38/07 WÓJTA GMINY ŚNIADOWO

z dnia: 6 września 2007 roku
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych na dostawę oleju opałowego w ilości około 180 000 litrów w sezonach grzewczych 2007/2008 i 2008/2009.


Na podstawie art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) zarządzam co następuje:

§ 1

Powołać Komisję Przetargową do dokonania oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, w składzie:

1.Anna Chyżowska - przewodniczący komisji

2.Elżbieta Rostkowska - członek komisji

3.Ewa Przyborowska - członek komisji


§ 2

Do zadań komisji należy:

1.Zapoznanie się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
2.Bezpośrednio przed otwarciem ofert, podać kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3.Publiczne otwarcie ofert, z podaniem nazwy oraz adresu oferenta, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach i wypełnienie odpowiednich załączników do protokołu.
4.Sporządzenie dokumentacji postępowania i przedłożenie jej do zatwierdzenia przez zamawiającego.
5.Dokonanie wyboru nowego oferenta, z pośród pozostałych ofert, którego oferta jest najkorzystniejsza z pośród złożonych ofert, w przypadku uchylenia się od podpisania umowy oferenta, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
6.Rozstrzygnięcie ewentualnych protestów, wniesionych wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy.

§ 3

Komisja przetargowa pracować będzie zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 ze zm.)

§ 4

Komisja przetargowa ma prawo wnioskować o unieważnienie przetargu lub odrzucenie oferty w przypadkach określonych w art. 24, 89 i 93 Ustawy, Prawo zamówień publicznych.

§ 5

1.Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
2.Komisja w dniu 18 września 2007 roku dokona publicznego otwarcia złożonych ofert.
3.Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą podpisania umowy z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

ZATWIERDZAM: Wójt
Andrzej Zaremba

Data dodania:
Data upublicznienia: wtorek, 25 wrz 2007 12:19
Opublikował(a): Michał Kamiński
Zaakceptował(a): Michał Kamiński
Artykuł był czytany: 1619 razy