OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY ŚNIADOWO
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. Kadrowych i Organizacyjnych w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Śniadowo
I. Wymagania niezbędne:
-
- obywatelstwo polskie,
- zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe – udokumentowany, co najmniej roczny staż pracy w urzędach administracji samorządowej,
- doświadczenie zawodowe w realizacji zadań z zakresu kadr,
- znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności: ustawa o pracownikach samorządowych, Kodeks Pracy.
- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych (program INFO-SYSTEM KADRY i PŁACE, Microsoft Excel, Microsoft Word, Edytor Aktów Prawnych Legislator).
II. Wymagania dodatkowe:
-
- samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
- sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
- zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
- utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
- prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
- przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
- zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy,
- ewidencja czasu pracy pracowników,
- pomoc pracownikom w kompletowaniu wniosków emerytalnych i rentowych,
- współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizowania robót publicznych i interwencyjnych oraz stażów absolwenckich,
- bieżące śledzenie przepisów prawnych z zakresu powierzonych obowiązków, a także uczestnictwo w szkoleniach i kursach,
- organizowanie praktyk zawodowych dla uczniów szkół średnich i studentów szkół wyższych,
- przechowywanie i prowadzenie rejestru Zarządzeń Wójta,
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw pracowniczych,
- prowadzenie spraw związanych udzielaniem pożyczek mieszkaniowych z funduszu świadczeń socjalnych pracowników Urzędu,
- przestrzeganie obowiązku sprawozdawczego z zakresu powierzonych zadań oraz koordynowanie zadań w zakresie sprawozdawczości GUS,
- tworzenie aktów prawnych w systemie „LEGISLATOR”,
- prowadzenie ewidencji zużycia paliwa i miesięczne rozliczanie samochodów służbowych i pojazdów wykorzystywanych do dowożenia uczniów, w tym autobusu elektrycznego,
- wydawanie i rozliczanie kart drogowych, kontrola dokonywanych napraw, miesięczne zestawienie przejechanych kilometrów samochodów służbowych,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli i podejmowanie działań w celu ich rozpatrzenia,
- znajomość aktualnych przepisów regulujących ww. obowiązki,
- przygotowanie akt do archiwum zakładowego z zakresu prowadzonego stanowiska,
- współdziałanie ze Skarbnikiem w zakresie opracowywania projektu budżetu,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta, Sekretarza.
IV. Wymagane dokumenty:
-
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. IV powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, w związku z realizacją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) oraz przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2024 poz. 1135).
V. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Śniadowo lub przesłać pocztą do dnia 2 grudnia 2024r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Śniadowo, 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11, w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. kadrowych i organizacyjnych”
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 86 309 08 00
VI. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
- Stanowisko: administracyjne.
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Śniadowo, 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11.
- Praca na I piętrze budynku.
- Budynek jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
VII. Dodatkowe informacje:
-
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Śniadowo oraz tablicy informacyjnej Urzędu, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024 poz. 1135).
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- Kwestionariusz osobowy (docx) 20 lis 2024 13:56 0,02 MB
- Kwestionariusz osobowy (pdf) 20 lis 2024 13:56 0,18 MB
- Oświadczenia (docx) 20 lis 2024 13:57 0,02 MB
- Klauzula informacyjna (docx) 20 lis 2024 13:57 0,01 MB