BIP Urzędu Gminy w Śniadowie

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE

WÓJT GMINY ŚNIADOWO

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. Kadrowych i Organizacyjnych w Referacie Organizacyjnym Urzędu Gminy Śniadowo

I. Wymagania niezbędne:

    1. obywatelstwo polskie,
    2. zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
    3. stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku,
    4. nieposzlakowana opinia,
    5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    6. wykształcenie wyższe,
    7. doświadczenie zawodowe – udokumentowany, co najmniej roczny staż pracy w urzędach administracji samorządowej,
    8. doświadczenie zawodowe w realizacji zadań z zakresu kadr,
    9. znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności: ustawa o pracownikach samorządowych, Kodeks Pracy.
    10. biegła umiejętność obsługi programów komputerowych (program INFO-SYSTEM KADRY i PŁACE, Microsoft Excel, Microsoft Word, Edytor Aktów Prawnych Legislator).

II. Wymagania dodatkowe:

    1. samodzielność w podejmowaniu decyzji,
    2. umiejętność pracy w zespole,
    3. odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
    4. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
    5. zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
    6. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,
    2. przygotowywanie materiałów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
    3. zapewnienie warunków do prowadzenia działalności socjalnej Urzędu jako pracodawcy,
    4. ewidencja czasu pracy pracowników,
    5. pomoc pracownikom w kompletowaniu wniosków emerytalnych i rentowych,
    6. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizowania robót publicznych i interwencyjnych oraz stażów absolwenckich,
    7. bieżące śledzenie przepisów prawnych z zakresu powierzonych obowiązków, a także uczestnictwo w szkoleniach i kursach,
    8. organizowanie praktyk zawodowych dla uczniów szkół średnich i studentów szkół wyższych,
    9. przechowywanie i prowadzenie rejestru Zarządzeń Wójta,
    10. prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw pracowniczych,
    11. prowadzenie spraw związanych udzielaniem pożyczek mieszkaniowych z funduszu świadczeń socjalnych pracowników Urzędu,
    12. przestrzeganie obowiązku sprawozdawczego z zakresu powierzonych zadań oraz koordynowanie zadań w zakresie sprawozdawczości GUS,
    13. tworzenie aktów prawnych w systemie „LEGISLATOR”,
    14. prowadzenie ewidencji zużycia paliwa i miesięczne rozliczanie samochodów służbowych i pojazdów wykorzystywanych do dowożenia uczniów, w tym autobusu elektrycznego,
    15. wydawanie i rozliczanie kart drogowych, kontrola dokonywanych napraw, miesięczne zestawienie przejechanych kilometrów samochodów służbowych,
    16. prowadzenie rejestru skarg i wniosków obywateli i podejmowanie działań w celu ich rozpatrzenia,
    17. znajomość aktualnych przepisów regulujących ww. obowiązki,
    18. przygotowanie akt do archiwum zakładowego z zakresu prowadzonego stanowiska,
    19. współdziałanie ze Skarbnikiem w zakresie opracowywania projektu budżetu,
    20. wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta, Sekretarza.

IV. Wymagane dokumenty:

    1. list motywacyjny,
    2. życiorys (CV),
    3. kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem)
    4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
    5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
    6. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
    7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
    8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
    9. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. IV powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:

       Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, w związku z realizacją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) oraz przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2024 poz. 1135).

V. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Śniadowo lub przesłać pocztą do dnia 2 grudnia 2024r. do godz. 15:30 na adres: Urząd Gminy Śniadowo, 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11, w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór na stanowisko urzędnicze ds. kadrowych i organizacyjnych”

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 86 309 08 00

VI. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

    1. Stanowisko: administracyjne.
    2. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
    3. Miejsce pracy: Urząd Gminy Śniadowo, 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11.
    4. Praca na I piętrze budynku.
    5. Budynek jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    6. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.

VII. Dodatkowe informacje:

    1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Śniadowo oraz tablicy informacyjnej Urzędu, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024 poz. 1135). 
    2. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 20 lis 2024 12:44
Data opublikowania: środa, 20 lis 2024 13:57
Opublikował(a): Michał Kamiński
Zaakceptował(a): Michał Kamiński
Artykuł był czytany: 52 razy