OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
WÓJT GMINY ŚNIADOWO
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. Inwestycji i Zamówień Publicznych w Referacie Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Śniadowo
I. Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie,
zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku,
nieposzlakowana opinia,
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe,
wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo,
doświadczenie zawodowe w budownictwie – udokumentowany, co najmniej 3-letni staż pracy,
znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem, w szczególności: znajomość ustaw: Kodeks postepowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane,
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.
II. Wymagania dodatkowe:
samodzielność w podejmowaniu decyzji,
umiejętność pracy w zespole,
odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw z zakresu inwestycji własnych Gminy i remontów kapitalnych planowanych bezpośrednio przez referat i dotyczących;
-
- zaopatrzenia w wodę,
- oczyszczalni ścieków,
- kolektorów sanitarnych,
- budynków administracyjnych Gminy,
- dróg,
- remontów kapitalnych budynków i budowy budynków komunalnych,
- budowy, rozbudowy i remontów kapitalnych szkół i przedszkoli,
- budowy, rozbudowy i remontów kapitalnych obiektów kultury, sportu i zdrowia,
- opracowywanie programów, koncepcji techniczno-ekonomicznych i założeń techniczno-ekonomicznych dla inwestycji wymienionych w pkt. 1,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją inwestycji finansowanych z budżetu Gminy, a w szczególności;
-
- przygotowywanie inwestycji od strony formalno-prawnej wraz z analizą techniczno- ekonomiczną,
- przygotowywanie materiałów przetargowych na dokumentacje, wykonawstwo, nadzór i obsługę geodezyjną inwestycji,
- przygotowywanie umów na opracowanie dokumentacji, wykonawstwo, nadzory i obsługę geodezyjną,
- kontrola realizacji umów oraz prac inwestycyjnych i ich koordynacja,
- rozliczanie zadań inwestycyjnych według zawartych umów,
- prowadzenie sprawozdawczości dla GUS,
- weryfikacja kosztów i faktur oraz uruchomienie ich płatności.
- opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych,
- realizacja ustawy prawo zamówień publicznych, w tym udzielanie zamówień publicznych wynikających z ustawy i regulaminów wewnętrznych oraz;
-
- sporządzenie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestru udzielonych zamówień z wyłączeniem procedury określonej przepisami ustawy prawo zamówień publicznych.
- prowadzenie, we współpracy z Referatami Urzędu aktywnych działań w celu pozyskiwania i uruchamiania środków dostępnych w ramach funduszy pomocowych z UE i innych źródeł,
- znajomość aktualnych przepisów regulujących ww. obowiązki,
- przygotowanie akt do archiwum zakładowego z zakresu prowadzonego stanowiska,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta, Sekretarza,
IV. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza zgodnie z załącznikiem)
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w pkt. IV powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
V. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, w związku z realizacją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) oraz przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.2024 poz. 1135).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Śniadowo lub przesłać pocztą do dnia 18 grudnia 2024r. do godz. 15³° na adres: Urząd Gminy Śniadowo, 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. Inwestycji i Zamówień publicznych”
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 86 309 08 00
VI. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Stanowisko: administracyjne.
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Miejsce pracy: Urząd Gminy Śniadowo, 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11.
- Praca na parterze budynku.
- Budynek jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze.
VII. Dodatkowe informacje:
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Śniadowo oraz tablicy informacyjnej Urzędu, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024 poz. 1135).
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- Kwestionariusz osobowy (pdf) 6 gru 2024 09:08 0,18 MB
- Kwestionariusz osobowy (docx) 6 gru 2024 09:08 0,02 MB
- Klauzula informacyjna (docx) 6 gru 2024 09:08 0,01 MB
- Oświadczenia (docx) 6 gru 2024 09:09 0,02 MB
- Zarządzenie nr 75.2024 Wójta Gminy Śniadowo (pdf) 6 gru 2024 09:10 0,61 MB