Zaproszenie do składania ofert
Śniadowo, dn. 03.02.2025 r.
RGPD.7225.1.2025
FORMULARZ CENOWO – OFERTOWY
na wykonanie zamówienia od wartości 50.000 zł do wartości nieprzekraczającej
kwotę 130.000 złotych
1. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Śniadowo, ul Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup z dostawą pospółki żwirowo – piaskowej (drogowej) w ilości 1600 t i mieszanki kruszywa naturalnego łamanego o składzie C50/30 frakcji 0/31,5 mm w ilości 609 t.
2.1 Opis zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą z podziałem na części:
1) pospółki żwirowo – piaskowej (drogowej);
2) mieszanki kruszywa naturalnego łamanego o składzie C50/30 frakcji0/31/5 mm
3. Wymagania związane z wykonaniem:
Realizacja zamówienia będzie odbywała się na podstawie zapotrzebowania zgłaszanego przez zamawiającego.
4. Ofertę należy:
- złożyć w formie pisemnej, do Urzędu Gminy Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11 pok. nr 1.6, 18-411 Śniadowo, na Formularzu Oferty. Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta oraz zawierać datę sporządzenia.
- opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Oferta na zakup z dostawą pospółki żwirowo – piaskowej (drogowej) i mieszanki kruszywa naturalnego łamanego o składzie C50/30 frakcji 0/31,5 mm”.
5. Termin składania ofert upływa w dniu: 10 lutego 2025 r. o godz. 10:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 lutego 2025 r. o godz. 10:30.
6. Termin ważności oferty: 30 dni.
7. Termin wykonania zamówienia: 30 listopada 2025
8. Okres gwarancji: -----------------.
9. Warunki płatności: 14 dni.
10. Kryteria wyboru oferty: cena 100%
11. Wymagane dodatkowe dokumenty: ---------------
12. Informacje Uzupełniające: ----------------------
12.1 Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
12.2 Klauzula informacyjna RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – zwanym dalej RODO – ustala się niniejszą klauzulę:
1. Administrator danych osobowych
Urząd Gminy w Śniadowie, ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo, tel. 86 300800.
2. Inspektor Ochrony Danych
Urząd Gminy w Śniadowie, ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo,
3. Cele i podstawy przetwarzania
-
- Celem przetwarzania danych jest: realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa.
- Podstawą przetwarzania jest:
- 6 ust. 1 lit. c RODO - jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego, oraz w szczególności ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2023r., poz. 1270 ze zm.)
4. Okres przechowywania danych
Zebrane dane będą przechowywane do chwili realizacji zadania zgodnie z celem i podstawą przetwarzania, określonym w pkt. III, na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz.67 ze zm.).
5. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom upoważnionym na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
6. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
-
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
-
- Podanie przez Panią/Pana danych jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji usługi/zadania.
- W przypadku umowy podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne w celu jej zawarcia.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
12.3. Informacja na temat zakresu wykluczenia:
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Formularz ofertowy (docx) 3 lut 2025 10:28 0,02 MB