Zaproszenie do składania ofert
RGIZ.7031.1.2025.1
Śniadowo, dn. 24.02.2025 r.
FORMULARZ CENOWO – OFERTOWY
na wykonanie zamówienia od wartości 50.000 zł do wartości nieprzekraczającej
kwotę 130.000 złotych
- Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Śniadowo, ul Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo
- Opis przedmiotu zamówienia:
„Budowa oświetleniowych linii kablowych nN-0,4kV wraz ze słupami oświetlenia ulicznego”.
Zakres prac obejmuje wykonanie: budowę oświetlenia linii kablowej nN-0,4kV YAKXs4x25, budowę słupów oświetlenia ulicznego, ochronę przeciwprzepięciową, ochronę przeciwporażeniową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi opracowany projekt techniczny, specyfikacja techniczna, wytyczne inwestora oraz przedmiar robót (jako dokument pomocniczy).
III. Wymagania związane z wykonaniem:
Posiadanie co najmniej jednej osoby posiadającej wymagane prawem uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem.
- Ofertę należy:
- złożyć w formie pisemnej, do sekretariatu Urzędu Gminy Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo, na Formularzu Oferty. Oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta oraz zawierać datę sporządzenia.
- opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Oferta na Budowa oświetleniowych linii kablowych nN-0,4kV wraz ze słupami oświetlenia ulicznego”.
- Termin składania ofert upływa w dniu: 5 marca 2025 r. o godz. 10:00, otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 marca 2025 r. o godz. 10:30.
- Termin ważności oferty: 30 dni.
VII. Termin wykonania zamówienia : do dnia 30 maja 2025 r.
VIII. Okres gwarancji: 60 miesięcy.
- Warunki płatności: 30 dni.
- Kryteria wyboru oferty: cena 100%
- Wymagane dodatkowe dokumenty: formularz ofertowy, kosztorys ofertowy.
XII. Informacje Uzupełniające:
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia,
a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje (w tym rzeczywisty zakres robót do wykonania zgodnie ze sztuką budowlaną), które jego zdaniem mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać zasad bhp, oznakować i zabezpieczyć teren prowadzenia robót. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie oraz za zabezpieczenie miejsca prowadzonych robót.
Osoba do kontaktu ze strony Zamawiającego: Barbara Bednarczyk-Szabłowska, tel. 603 268 828.
12.1 Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
12.2 Klauzula informacyjna RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – zwanym dalej RODO – ustala się niniejszą klauzulę:
- Administrator danych osobowych
Urząd Gminy w Śniadowie, ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo, tel. 86 300800.
- Inspektor Ochrony Danych
Urząd Gminy w Śniadowie, ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo,
- Cele i podstawy przetwarzania
- Celem przetwarzania danych jest: realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa.
- Podstawą przetwarzania jest:
- 6 ust. 1 lit. c RODO - jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego,
oraz w szczególności:
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 869 ze zm.)
- Okres przechowywania danych
Zebrane dane będą przechowywane do chwili realizacji zadania zgodnie z celem i podstawą przetwarzania, określonym w pkt. III, na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz.67 ze zm.).
- Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom upoważnionym na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
- Podanie przez Panią/Pana danych jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji usługi/zadania.
- W przypadku umowy podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne w celu jej zawarcia.
- Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
12.3. Informacja na temat zakresu wykluczenia:
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Załączniki w formie elektronicznej:
- Projekt techniczny,
- Specyfikacja techniczna
- Wytyczne Inwestora
- Przedmiar robót,
mgr Rafał Pstrągowski
Wójt Gminy Śniadowo
-
RGIZ.7031.1.2025.1 załącznik 1.docx (docx)
24 lut 2025 11:08
0,02 MB
-
Projekt techniczny.pdf (pdf)
24 lut 2025 11:08
15,94 MB
-
Specyfikacja techniczna.pdf (pdf)
24 lut 2025 11:09
3,52 MB
-
Wytyczne Inwestora.docx (docx)
24 lut 2025 11:09
0,02 MB
-
SZCZEPANKOWO PRZEDMIAR.pdf (pdf)
24 lut 2025 11:09
3,3 MB