OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Wójt Gminy Śniadowo, ogłasza przetarg nieograniczony na remont ul. Leśnej w Śniadowie oraz drogi gminnej w Szczepankowie
Śniadowo, dn. 23.10.2007 r.
WSG.7041 - 7/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych
1). Nazwa i adres zamawiający:
Gmina Śniadowo
ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo, woj. podlaskie
2). Określenie trybu zamówienia : przetarg nieograniczony.
3). Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl/bip
4). Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu ul. Leśnej w Śniadowie o długości 270 mb oraz remont dróg gminnych w Szczepankowie; od drogi powiatowej w kierunku plebani o długości 200 mb i koło strażnicy OSP o długości 113 mb.
CPV 45 23 30 00 – 9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz
wykonywania nawierzchni.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Śniadowo, ul. Leśna:
1). Roboty pomiarowe
2). Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych.
3). Ustawienie krawężników i obrzeży,
4). Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych.
5). Wykonanie chodnika.
- Szczepankowo:
1). Rozebranie krawężników betonowych i zjazdów betonowych,
2). Ustawienie nowych krawężników i obrzeży,
3). Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
4). Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
5). Wykonanie chodnika,
6). odwodnienie terenu.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5). Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: nie dotyczy.
6). Termin wykonania zamówienia: pożądany termin wykonania do 19 grudnia 2008 r.
7). Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
1) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych,
2) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których
mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
3) Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
4) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
5) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy.
Niezgodną z ustawą lub jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
1) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
3) Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4) Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
5) Zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny,
6) Który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
7) Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
8) Nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej
wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
- Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca,
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
- Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia:
a) kserokopia uprawnień kierownika budowy w specjalności drogowej w ilości nie mniejszej niż 1 osoba,
b) kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w ilości nie mniejszej niż 1 osoba.
- Oświadczenie o ilości robót wykonanych samodzielnie i propozycja zlecenia robót podwykonawcom.
8). Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5 000,00 zł
9). Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Najniższa cena - 50 %
2. Termin wykonania - 50 %
10). Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać na adres Urzędu Gminy, 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11, pokój nr 6 (sekretariat), w zamkniętej kopercie z napisem „ Oferta na przebudowę dróg gminnych” w terminie do dnia 13.11.2008 r. do godz. 10ºº. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.11.2008 r. o godz.10:30 w siedzibie Zamawiającego.
11). Termin związania z ofertą: 30 dni.
12). Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy.
13). Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
14). Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie dotyczy.
15). Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: nie dotyczy.
16). Pracownikiem upoważnionym do kontaktu z oferentami jest Jan Kurpiewski,
tel. 086 217-61-46 w. 41, fax. 086 217-61-68, e-mail: kurpiewski@hi.pl.
WSG.7041 - 7/08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych
1). Nazwa i adres zamawiający:
Gmina Śniadowo
ul. Ostrołęcka 11, 18-411 Śniadowo, woj. podlaskie
2). Określenie trybu zamówienia : przetarg nieograniczony.
3). Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sniadowo.powiatlomzynski.pl/bip
4). Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu ul. Leśnej w Śniadowie o długości 270 mb oraz remont dróg gminnych w Szczepankowie; od drogi powiatowej w kierunku plebani o długości 200 mb i koło strażnicy OSP o długości 113 mb.
CPV 45 23 30 00 – 9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz
wykonywania nawierzchni.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Śniadowo, ul. Leśna:
1). Roboty pomiarowe
2). Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych.
3). Ustawienie krawężników i obrzeży,
4). Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych.
5). Wykonanie chodnika.
- Szczepankowo:
1). Rozebranie krawężników betonowych i zjazdów betonowych,
2). Ustawienie nowych krawężników i obrzeży,
3). Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych,
4). Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego,
5). Wykonanie chodnika,
6). odwodnienie terenu.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
5). Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: nie dotyczy.
6). Termin wykonania zamówienia: pożądany termin wykonania do 19 grudnia 2008 r.
7). Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełniania warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
1) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne
wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych,
2) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których
mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
3) Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
4) Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
5) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy.
Niezgodną z ustawą lub jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
1) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
3) Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4) Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
5) Zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny,
6) Który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
7) Nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
8) Nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej
wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty:
- Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie,
- Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca,
- Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,
- Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia:
a) kserokopia uprawnień kierownika budowy w specjalności drogowej w ilości nie mniejszej niż 1 osoba,
b) kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w ilości nie mniejszej niż 1 osoba.
- Oświadczenie o ilości robót wykonanych samodzielnie i propozycja zlecenia robót podwykonawcom.
8). Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5 000,00 zł
9). Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Najniższa cena - 50 %
2. Termin wykonania - 50 %
10). Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać na adres Urzędu Gminy, 18-411 Śniadowo, ul. Ostrołęcka 11, pokój nr 6 (sekretariat), w zamkniętej kopercie z napisem „ Oferta na przebudowę dróg gminnych” w terminie do dnia 13.11.2008 r. do godz. 10ºº. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.11.2008 r. o godz.10:30 w siedzibie Zamawiającego.
11). Termin związania z ofertą: 30 dni.
12). Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy.
13). Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
14). Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie dotyczy.
15). Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień: nie dotyczy.
16). Pracownikiem upoważnionym do kontaktu z oferentami jest Jan Kurpiewski,
tel. 086 217-61-46 w. 41, fax. 086 217-61-68, e-mail: kurpiewski@hi.pl.
Pliki do pobrania:
- Specyfikacja IWZ (doc) 23 paź 2008 14:56 0,35 MB
- Przedmiar, Szczepankowo- Plebania (pdf) 23 paź 2008 15:20 0,04 MB
- Przedmiar, Szczepankowo (pdf) 23 paź 2008 15:22 0,04 MB
- Przedmiar, ul. Leśnej (pdf) 23 paź 2008 15:32 0,03 MB
- Opis techniczny - Szczepankowo (doc) 24 paź 2008 09:06 0,06 MB
- Specyfikacja Techniczna - Szczepankowo (doc) 24 paź 2008 09:10 0,49 MB
- Opis techniczny - Szczepankowo (Plebania) (pdf) 24 paź 2008 09:12 0,09 MB
- STWIO Szczepankowo (Plebania) (pdf) 24 paź 2008 09:14 0,74 MB
- Opis techniczny ul. Leśnej (pdf) 24 paź 2008 09:45 0,04 MB
- STWIO ul. Leśnej (pdf) 24 paź 2008 11:49 0,74 MB
- Aktualny przedmiar ul. Leśnej oraz drogi do Plebani w Szczepankowie (pdf) 5 lis 2008 13:58 0,07 MB
- Szczegóły konstrukcyjne nawierzchni dróg (pdf) 5 lis 2008 13:59 0,09 MB
- Wyjaśnienia do SIWZ (doc) 5 lis 2008 14:01 0,03 MB